همان‌طور که ‌می‌دانید بازی Kingdom Hearts III در اواخر ماه ژانویه ۲۰۱۹ منتشر شد و توانست تا حدود زیادی تحسین منتقدین و بازی‌بازان را برانگیزد. چند روز پیش از شروع مراسم E3 2019، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) از بسته‌ی الحاقی جدید این بازی به نام ReMind، رونمایی کرد. به تازگی، آقای تتسویا نومورا (Tetsuya […]

اطلاعات جدیدی از بسته‌ی الحاقی بازی Kingdom Hearts III منتشر شد

همان‌طور که ‌می‌دانید بازی Kingdom Hearts III در اواخر ماه ژانویه ۲۰۱۹ منتشر شد و توانست تا حدود زیادی تحسین منتقدین و بازی‌بازان را برانگیزد. چند روز پیش از شروع مراسم E3 2019، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) از بسته‌ی الحاقی جدید این بازی به نام ReMind، رونمایی کرد.

به تازگی، آقای تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura)، کارگردان Kingdom Hearts III، در گفتگو با مجله‌ی فامیتسو در مورد این بسته‌ی الحاقی توضیحاتی ارائه داده است. وی در مورد چیز‌هایی که انتظار داریم از این بسته‌ی الحاقی ببینیم صحبت کرد. برخی از اطلاعات مانند داستان، با‌س‌ها و لباس‌های جدید از قبل تایید شده بودند. یکی از اطلاعات جدید این است که شما با پیشروی در داستان جدید می‌توانید شخصیت Roxa را مشابه Riku و Aqua انتخاب کنید. این سناریوی جدید کاملا مستقل است و پس از کامل کردن بخش اصلی داستانی، در دسترس خواهد بود.

نومورا در مورد تاریخ انتشار دقیق این بسته‌ی الحاقی صحبتی نکرد، اما به این نکته اشاره کرد که آن‌ها نمی‌خواهند آن را نزدیک به زمان عرضه‌ی بازی Final Fantasy VII Remake در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد، منتشر کنند.

Kingdom Hearts III در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در اینجا مطالعه بفرمایید.

منبع متن: gamefa