استودیوی آمریکایی رترو (Retro) به تازگی آگهی استخدامی جدیدی را برای بازی مورد انتظار Metroid Prime 4 منتشر کرده است. این‌طور که به نظر می‌رسد، رترو قصد دارد تا یک کارگردان هنری را برای رهبری روند توسعه‌ی این عنوان استخدام کند. این استودیو در ماه آپریل نیز آگهی استخدامی دیگری را منتشر کرده بود. حال […]

رترو به دنبال استخدام یک کارگردان هنری برای Metroid Prime 4 است

استودیوی آمریکایی رترو (Retro) به تازگی آگهی استخدامی جدیدی را برای بازی مورد انتظار Metroid Prime 4 منتشر کرده است. این‌طور که به نظر می‌رسد، رترو قصد دارد تا یک کارگردان هنری را برای رهبری روند توسعه‌ی این عنوان استخدام کند.

این استودیو در ماه آپریل نیز آگهی استخدامی دیگری را منتشر کرده بود. حال به نظر می‌رسد که تیم توسعه دهنده‌ی بازی Metroid Prime 4 کم کم در حال تکمیل شدن است. براساس این آگهی که از طرف حساب رسمی توئیتر رترو ارسال شده است، علاوه بر رهبری تیم هنری بازی و کار با دیگر اعضای تیم توسعه دهنده، شخصی متقاضی باید بتواند با نینتندو و تیم هنری نیز به خوبی همکاری کند.

اگر اخبار پیرامون Metroid Prime 4 را دنبال کرده باشید، حتماً می‌دانید که روند توسعه‌ی این بازی در اوایل سال جاری از اول آغاز شد. آقای شینیا تاکاهشی (Shinya Takahashi)، یکی از مدیران اجرایی ارشد نینتندو، از طرفداران عذرخواهی کرد و به آن‌ها اطمینان داد که نسخه‌ی نهایی Metroid Prime 4 بسیار باکیفیت خواهد بود. حال ما می‌دانیم که این بازی مورد انتظار توسط استودیوی رترو و تهیه کننده‌ی سری یعنی آقای کنسوکه تانابه (Kensuke Tanabe) ساخته خواهد شد.

بازی Metroid Prime 4 در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa