معمولا بسیاری از طرفداران دنیای هری پاتر سعی می‌کنند تا یکی از گروه‌های چهارگانه مدرسه‌ هاگوارتز را انتخاب کنند تا اگر روزی در یک دنیای فرضی و یا حتی یک بازی ویدئویی پا به این مدرسه گذاشتند، به گروه موردعلاقه‌ی خود بپیوندند. اما متاسفانه به نظر می‌رسد که در بازی Harry Potter: Wizards Unite تفاوت […]

تفاوت گروه‌های چهارگانه‌ی بازی Harry Potter: Wizards Unite تنها محدود به آیتم‌های تزئینی می‌شود

معمولا بسیاری از طرفداران دنیای هری پاتر سعی می‌کنند تا یکی از گروه‌های چهارگانه مدرسه‌ هاگوارتز را انتخاب کنند تا اگر روزی در یک دنیای فرضی و یا حتی یک بازی ویدئویی پا به این مدرسه گذاشتند، به گروه موردعلاقه‌ی خود بپیوندند. اما متاسفانه به نظر می‌رسد که در بازی Harry Potter: Wizards Unite تفاوت خاصی میان این گروه‌ها وجود نداشته و تنها شامل بخش‌های تزئینی خواهد بود.

بازی Harry Potter: Wizards Unite که توسط استودیوی نیانتیک (Niantic) ساخته شده است، از سبک و سیاقی همچون Pokemon Go بهره خواهد برد. بازی‌بازان در این عنوان باید از برملا شدن دنیای جادویی برای دیگر مردم جهان جلوگیری کنند و جادو را باری دیگر تنها به دنیای خود محدود کنند. اما اگر برایتان سوال بود که آیا گروه‌های جادوگری، که شامل گریفیندور (Gryffindor)، اسلیترین (Slytherin)، ریونکلا (Ravenclaw) و هافلپاف (Hufflepuff) می‌شوند، می‌توانند برتری و یا ویژگی خاصی نسبت به یکدیگر داشته باشند، باید پاسخ «خیر» را به شما بدهیم.

در مصاحبه‌ای که اخیرا با مری کیسی (Mary Casey)، سردبیر بخش تولید شرکت برادران وارنر، انجام شده است مشخص شد که گروه‌های چهارگانه‌ی دنیای هری پاتر هیچگونه ویژگی خاصی در گیم‌پلی بازی ندارند و تنها تفاوت آن‌ها، آیتم‌های تزئینی در دسترس برای هر گروه خواهد بود.

برای ما مهم بود که تمامی بازی‌بازان بتوانند به همراه یکدیگر بازی را تجربه کنند. تمامی آن‌ها از یکی از گروه‌های چهارگانه آمده‌اند و نمی‌خواستیم تا این روحیه را در آن‌ها ایجاد کنیم تا دست به تغییر گروه خود بزنند. چراکه این گروه‌ها بخش جدانشدنی هر شخص هستند. در حال حاضر ویژگی‌های این گروه‌ها تنها به آیتم‌ها تزئینی محدود می‌شود. اگر به دنبال تغییر قابلیت‌های درون بازی خود هستید، باید بخش حرفه را به شما معرفی کنم.

حرفه‌های بازی Harry Potter: Wizards Unite شامل Auror، Magizoologist و Professor می‌شوند که هر کدام، از قابلیت‌های مخصوصی در این بازی بهره‌مند هستند.

عنوان Harry Potter: Wizards Unite جمعه‌ی این هفته یعنی ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۸ مصادف با ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی در دسترس کاربران سیستم عامل‌های اندروید و IOS قرار می‌گیرد.

منبع متن: gamefa