طی روزهای گذشته، نخستین بازی از سری بازی‌های Call of Duty: Black Ops بحث داغی در Steam ایجاد کرد ولی حال، اوضاع به حالت سابق خود بازگشت. براساس گزارشات، حالت زامبی بازی در حدود یک هفته، از دسترس خارج شده بود. بازی‌بازان گزارش دادند که به هنگام انتخاب گزینه‌ی زامبی از منوی بازی، سرور دچار […]

حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops مجددا در دسترس قرار گرفت

طی روزهای گذشته، نخستین بازی از سری بازی‌های Call of Duty: Black Ops بحث داغی در Steam ایجاد کرد ولی حال، اوضاع به حالت سابق خود بازگشت.

براساس گزارشات، حالت زامبی بازی در حدود یک هفته، از دسترس خارج شده بود. بازی‌بازان گزارش دادند که به هنگام انتخاب گزینه‌ی زامبی از منوی بازی، سرور دچار خطا می‌‌شود.

این مشکل هم برای بخش فردی و هم برای بخش گروهی بازی وجود داشت.

با توجه به اینکه حدود نه سال از تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گذرد، طرفداران نگران بودند که اکتیویژن سرورهای بازی را بدون اطلاع قبلی خاموش کرده است.

در نتیجه، بازدیدهای بازی در Steam کاهش چشمگیری پیدا کرد؛ تا حدی که بازی‌بازان بیشتری متوجه عدم دسترسی این حالت شدند.

پس از گزارشات متعدد، مدیر توسعه‌ی اکتیویژن در طی توییتی، تایید کرد که ناشر بازی از مشکل آگاه است و پس از آن مشکل برطرف شد. اکنون شما مجددا می‌توانید گزینه‌ی زامبی را از منوی بازی انتخاب کنید.

انجمن PC Gaming در وب‌سایت رددیت، درحال کار برروی ایجاد راهی است تا چنانچه این مشکل دوباره در آینده تکرار شد، آن را دور بزند؛ اما اگر سرورها خاموش شوند، این مسئله کمکی نخواهد کرد.

منبع متن: gamefa