به جرات می‌توان گفت که یکی از موفق‌ترین و بهترین محصولات شرکت بازی‌سازی (Capcom) عنوان Monster Hunter World شناخته می‌شود که طی این یک سال گذشته، توجه‌ی افراد زیادی را به خود جذب کرده است. حال به تازگی کارگردان این بازی از تاثیراتی که عنوان Monster Hunter World برروی دیگر بازی‌های ویدئویی گذاشته است ابراز […]

خشنودی سازندگان از تاثیرات Monster Hunter World برروی دیگر بازی‌های ویدئویی

به جرات می‌توان گفت که یکی از موفق‌ترین و بهترین محصولات شرکت بازی‌سازی (Capcom) عنوان Monster Hunter World شناخته می‌شود که طی این یک سال گذشته، توجه‌ی افراد زیادی را به خود جذب کرده است. حال به تازگی کارگردان این بازی از تاثیراتی که عنوان Monster Hunter World برروی دیگر بازی‌های ویدئویی گذاشته است ابراز خشنودی و افتخار می‌کند.

بازی Monster Hunter World از سبک ویژه و فضای منحصر به فرد خود برخوردار است و همین عوامل باعث شده که بسیاری از افراد، مجذوب این سری بازی استثنایی شوند. در همین راستا بازی‌هایی همچون Dauntless که به تازگی در دسترس قرار گرفته‌اند، به نظر می‌رسد تاثبرات و الهامات زیادی را از عنوان Monster Hunter World برای بازی خود به دست آورده‌اند. می‌توان ادعا کرد که بازی Monster Hunter World هم‌اکنون در اوج محبوبیت تاریخ این سری قرار دارد. البته شایان ذکر است که پشتیبانی عالی شرکت کپکام از این بازی همیشه زبان‌زد عام و خاص بوده است.

پس از اینکه کارگردان بازی Monster Hunter World شاهد تاثیرات فوق‌العاده‌ی این عنوان خود برروی دیگر بازی‌های صنعت گیمینگ شد، ابراز افتخار و خشنودی کرد. او در اینباره می‌گوید:

من بسیار خوشحال  هستم که می‌بینم بازی ما آنقدر گسترش و محبوبیت پیدا کرده که برروی بازی‌های مختلف، تاثیراتی از خود به جای گذاشته است. ما به عنوان سازندگان بازی‌های ویدئویی اقرار می‌کنیم که از روی بازی‌هایی که تا به الان تجربه کرده‌ایم تاثیر و الهاماتی می‌گیریم. حال وقتی میبینیم بازی همچون Monster Hunter World پیشرفت به سزایی کرده و برروی بازی‌هایی همچون Dauntless تاثیرگذار بوده است می‌توانیم اقرار کنیم که عنوان Monster Hunter World یک بازی جهانی است و Dauntless را نیز جهانی کرده است.

طبق این گفته‌ها و کارنامه‌ی درخشان سری بازی Monster Hunter، می‌توان گفت که این سری واقعا به صورت فوق‌العاده عمل کرده است و حال با نسخه‌ی Monster Hunter World توجه‌ی میلیون‌ها نفر را به خود جذب کرده است و توانسه تاثیرات منحصر به فردی را برروی دیگر عناوین این صنعت پرطرفدار بگذارد. لازم به ذکر است که در ماه‌های گذشته، شرکت بازی‌سازی کپکام اطلاعات و جزئیات بسیاری از بسته‌ی الحاقی جدید بازی Monster Hunter World را در دسترس قرار داد. این بسته‌ی الحاقی که با نام Iceborne شناخته می‌شود، آیتم‌ها و محتویات جدید و متنوعی را برای بازی‌بازان و کاربران مهیا خواهد کرد. بسته‌ی الحاقی Iceborne در تاریخ ۱۵ شهریور ماه سال جاری (۶ سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان با قیمت ۴۰ دلار به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بسته‌ی الحاقی Iceborne در زمستان سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Monster Hunter World هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. در نهایت شما می‌توانید نقد و بررسی کامل این بازی تحت عنوان «به دنیای هیولاها خوش آمدید | نقد و بررسی بازی Monster Hunter: World» به قلم هامون معتقدی را از طریق این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa