تاریخ انتشار بازی Psychonauts 2 تا سال ۲۰۲۰ تاخیر خورد. با گیمفا همراه باشید. در جریان کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2019، تریلر و اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی بازی Psychonauts 2 منتشر شد. همچنین در طی این کنفرانس تایید شد که سازنده‌ی بازی یعنی استودیوی دابل‌ فاین پروداکشن (Double Fine Production) توسط شرکت مایکروسافت خریداری […]

انتشار بازی Psychonauts 2 تا سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاد

تاریخ انتشار بازی Psychonauts 2 تا سال ۲۰۲۰ تاخیر خورد. با گیمفا همراه باشید.

در جریان کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 2019، تریلر و اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی بازی Psychonauts 2 منتشر شد. همچنین در طی این کنفرانس تایید شد که سازنده‌ی بازی یعنی استودیوی دابل‌ فاین پروداکشن (Double Fine Production) توسط شرکت مایکروسافت خریداری و به زیر مجموعه‌ی استودیوهای اکس‌باکس اضافه شده است. حال به تازگی تایید شده که انتشار این عنوان سه بعدی پلتفرمر تا سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده است. یک خبرگزاری ناشناس خبر انتشار این بازی را در سال بعد منتشر کرده است. همچنین در صفحه‌ی استیم بازی نیز به انتشار بازی در سال ۲۰۲۰ اشاره شده است. با این حال، استودیوی سازنده تاکنون درباره‌‌ی تاخیر بازی اظهار نظری نکرده است.
بازی Psychonauts 2 در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نیز پلتفرم رایانه‌های شخصی در دست توسعه قرار دارد. همچنین این بازی قرار است برروی سرویس اکس باکس گیم‌ پس (Xbox Game Pass) نیز عرضه شود.

منبع متن: gamefa