اگر از طرفداران بازی محبوب Super Smash Bros. Ultimate که در انحصار کنسول نینتندو سوییچ است باشید، می‌دانید که در مراسم E3 امسال شخصیت‌های جدیدی برای بازی معرفی شدند که از طریق یک بسته‌ی الحاقی در تابستان پیش‌رو عرضه می‌شود. حال به تازگی اخباری منتشر شده که حاکی از معرفی آخرین شخصیت بازی است. طبق شایعات […]

شایعه: آخرین شخصیت DLC بازی Super Smash Bros. Ultimate لو رفت!

اگر از طرفداران بازی محبوب Super Smash Bros. Ultimate که در انحصار کنسول نینتندو سوییچ است باشید، می‌دانید که در مراسم E3 امسال شخصیت‌های جدیدی برای بازی معرفی شدند که از طریق یک بسته‌ی الحاقی در تابستان پیش‌رو عرضه می‌شود. حال به تازگی اخباری منتشر شده که حاکی از معرفی آخرین شخصیت بازی است.

طبق شایعات اخیری که پیرامون این موضوع منتشر شده است، شخصیت پنجم و آخر بازی که به واسطه‌ی یک بسته‌ی الحاقی به دست بازی‌بازان می‌رسد، شخصیت Waluigi از مجموعه بازی‌های Mario خواهد بود. این خبر توسط یکی از کاربران توییتر منتشر شده که پیش از مراسم E3 امسال نیز، از اضافه شدن قهرمان بازی Dragon Quest به عنوان شخصیت دوم و Banjo-Kazooie به عنوان شخصیت سوم به این بازی خبر داده بود و در نهایت مشاهده کردیم که گفته‌هایش به حقیقت پیوست. وی در توییتر خود تصویری را منتشر کرده که اعتقاد دارد از کنفرانس نینتندو در مراسم E3 لو رفته است. در این تصویر تمام ۵ شخصیت در کنار هم نشان داده شده‌اند ولی وی در کنار این عکس توضیح داده است که نمی‌توان از تقلبی و یا فتوشاپ بودن آن غافل شد.

بازی Super Smash Bros. Ultimate در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شده و هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. برای دنبال کردن اخبار بیشتر در رابطه با این بازی با گیمفا همراه باشید.

منبع متن: gamefa