پس از معرفی Xbox Game Pass برای رایانه‌های شخصی در E3 2019، مایکروسافت به تازگی بازی‌های جدید این سرویس که قرار است تا برای اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شوند را معرفی کرده است. عناوین Resident Evil: Revelations و Rare Replay هم‌اکنون برروی سرویس Xbox Game Pass در دسترس قرار دارند. البته باید اعلام […]

بازی‌های ماه ژوئن Xbox Game Pass مشخص شد

پس از معرفی Xbox Game Pass برای رایانه‌های شخصی در E3 2019، مایکروسافت به تازگی بازی‌های جدید این سرویس که قرار است تا برای اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شوند را معرفی کرده است.

عناوین Resident Evil: Revelations و Rare Replay هم‌اکنون برروی سرویس Xbox Game Pass در دسترس قرار دارند. البته باید اعلام کنیم که این بازی‌ها تنها برای اکس‌باکس وان در نظر گرفته شده‌اند و در حال حاضر قرار نیست تا برروی رایانه‌های شخصی نیز عرضه شوند.

از طرفی دیگر، بازی‌بازان رایانه‌های شخصی می‌توانند هفته‌ی آینده، پنجشنبه ۶ تیر (۲۷ ژوئن)، به تجربه‌ی عناوین Goat Simulator و Torment: Tides of Numenera بپردازند. با این‌که Torment: Tides of Numenera تنها در انحصار رایانه‌های شخصی است، اما بازی Goat Simulator در دسترس کاربران اکس‌باکس وان نیز قرار خواهد گرفت.

در نهایت، لیست عناوینی که با اتمام ماه ژوئن از سرویس Xbox Game Pass خارج می‌شوند نیز در ادامه قرار گرفته است:

  • Next Up Hero
  • Dead Island Definitive Edition
  • Devil May Cry 4 Special Edition
  • Shadow Complex Remastered
  • Ultimate Marvel vs. Capcom 3
  • Zombie Army Trilogy

همان‌طور که می‌دانید، قیمت اشتراک یک ماهه‌ی این سرویس به طور معمول برابر با ۹/۹۹ دلار است. حال به لطف اشتراک Ultimate، شما می‌توانید با پرداخت تنها ۱۴/۹۹ دلار در ماه، علاوه بر استفاده از Xbox Game Pass برروی رایانه‌های شخصی و کنسول، به یک اشتراک گلد نیز دسترسی پیدا خواهید کرد. در حال حاضر اشتراک یک ماهه‌ی Ultimate برابر با ۱ دلار است؛ البته به شرطی که همین حالا مشترک این سرویس شوید.

منبع متن: gamefa