از زمان معرفی بازی‌های Starfield و The Elder Scrolls VI در رویداد E3 2018، شرکت بتسدا (Bethesda) تاکنون در مورد این دو عنوان نقش آفرینی سکوت کرده، هرچند این موضوع غافلگیرکننده نبوده است. آن‌ها به این نکته اشاره کردند که هر دو بازی جزو عناوین نسل بعدی خواهند بود و برای مدتی نسبتا طولانی اطلاعاتی […]

تاد هاوارد: عناوین Starfield و The Elder Scrolls VI نزدیک به زمان انتظارشان نمایش داده خواهند شد

از زمان معرفی بازی‌های Starfield و The Elder Scrolls VI در رویداد E3 2018، شرکت بتسدا (Bethesda) تاکنون در مورد این دو عنوان نقش آفرینی سکوت کرده، هرچند این موضوع غافلگیرکننده نبوده است. آن‌ها به این نکته اشاره کردند که هر دو بازی جزو عناوین نسل بعدی خواهند بود و برای مدتی نسبتا طولانی اطلاعاتی از آن‌ها نخواهیم شنید.

تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان هر دو بازی، پیش از این در مورد اینکه نسخه‌‌ی بعدی The Elder Scrolls تجربه‌ای طولانی و برای یک دهه خواهد بود و نیز صحبت‌هایی در مورد Starfield کرده است. اما در مورد روند توسعه‌ی این دو بازی توضیحی نداده است.

در یک گفتگو با وب سایت IGN، هنگامی که از هاوارد در مورد هر دو بازی ذکر شده سوال شد، وی اشاره کرد که علاقه دارد هر دو عنوان نزدیک به زمان انتشارشان و کامل شدن روند ساخت آن‌ها نمایش داده شوند. این الگویی است که می‌توانیم از وی برای انتشار عناوین بعدی این استودیو انتظار داشته باشیم.

صحبت‌های هاوارد:

من همیشه حداقل در برابر رقبای خود نسبتا محافظه‌کار بوده‌ام. من ترجیح می‌دهم با افرادی کمتر از ۱۰۰۰ نفر برروی یک بازی کار کنم و سعی می‌کنم آن را سریع انجام دهم.

وی اضافه کرد:

من این را می‌گویم، دوست دارم زمانی نمایش بازی تا هنگام انتشار آن تا جای ممکن کوتاه باشد. من فکر می‌کنم مردم با این مورد موفق باشند به من این اجازه را خواهند داد.

همان طور که مشخص است، به نظر می‌رسد به این زود‌ی‌ها خبری از The Elder Scrolls VI و Starfield نخواهیم شنید و به منظور کسب اطلاعات بیشتر باید برای مدت زمانی طولانی منتظر بمانیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa