اگر با آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، سازنده‌ی افسانه‌ای سری Metal Gear Solid آشنا باشید، احتمالا می‌دانید که او هر چند وقت یک بار سعی می‌کند تا طرفداران خود را برای بازی‌های آینده‌ی خود هیجان‌زده کند. حال به تازگی وی با انتشار چندین عکس از شخصیت سم (Sam)، توجه‌ی هواداران خود را برای باری دیگر […]

تصاویر جدیدی از شخصیت سم بازی Death Stranding منتشر شد

اگر با آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، سازنده‌ی افسانه‌ای سری Metal Gear Solid آشنا باشید، احتمالا می‌دانید که او هر چند وقت یک بار سعی می‌کند تا طرفداران خود را برای بازی‌های آینده‌ی خود هیجان‌زده کند. حال به تازگی وی با انتشار چندین عکس از شخصیت سم (Sam)، توجه‌ی هواداران خود را برای باری دیگر به دست آورد.

اگر صفحه‌ی شخصی توییتر سازنده‌ی بازی Death Stranding یعنی آقای هیدئو کوجیما را دنبال کرده باشید، قطعا متوجه می‌شوید که او هر چند وقت یکبار، تعدادی عکس از محل کار و همچنین روند ساخت بازی Death Stranding منتشر می‌کند. حال به تازگی کوجیما تصاویری را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است که به یکی از شخصیت‌های منحصر  به فرد این بازی مربوط می‌شود. شخصیت سم با بازی نورمن ریداس (Norman Reedus)، یکی از بی‌نظیرترین کاراکترهای بازی Death Stranding شناخته می‌شود که توجه‌ی افراد زیادی را تا به الان به خود جذب کرده است.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، کوجیما در حال کار برروی بازی و آماده‌سازی آن برای عرضه‌ی نهایی است، اما موردی که در این تصاویر نظر کاربران را به خود جلب کرده است تجهیزات سم شناخته شده است. اگر به‌ تصاویر بازی با دقت بیشتری نگاه کنید، می‌بینید که سم در هر عکس تجهیزات مختلفی را در اختیار دارد. طبق تصاویر منتشر شده، به‌ نظر می‌رسد با توجه به محیطی که در آن قرار دارید، می‌توانید وسایل و آیتم‌های مختلف و متنوعی را بردارید و از آن‌ها استفاده کنید.

به نظر می‌رسد ما می‌توانیم در جریان بازی، شخصیت سم را با انواع مختلفی از تجهیزات و وسایل آماده کنیم و این یکی از نکات جذاب این بازی در حال ساخت است. برای مشاهده‌ی تصاویر منتشر شده، به قسمت پایین صفحه مراجعه کنید. در هر صورت بسیار هیجان‌انگیز است که بدانیم کوجیما برای بازی جدید خود چه تدارکاتی دیده و چه سورپرایزهایی برای بازی‌بازان مهیا شده است. بازی Death Stranding در تاریخ پنج‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ مصادف با ۸ نوامبر ۲۰۱۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود. البته به تازگی شایعاتی منتشر شده است که می‌گویند، ساخته جدید کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، پس از مدتی به دیگر پلتفرم‌ها نیز راه خواهد یافت. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، به این نشانی بروید. همچنین کوجیما اطلاعاتی درباره وسعت نقشه این بازی منتشر کرده است. برای مطالعه‌ی بیشتر حول این موضوع، از این صفحه‌ی وب‌سایت گیمفا دیدن کنید.

 

 

 

منبع متن: gamefa