بالاخره نمرات بازی The Sinking City نیز منتشر شدند و به نظر می‌رسد که متاسفانه با عنوانی شایسته‌ی این حد از تبلیغات و انتظار روبرو نیستیم. بازی The Sinking City یک بازی ماجراجویی با چاشنی ترس است که در شهری نفرین‌شده توسط نیرویی فوق‌طبیعی روایت می‌شود. شما نیز در نقش یک کارآگاه خصوصی قرار دارید […]

شهر غرق شده | نقدها و نمرات بازی The Sinking City

بالاخره نمرات بازی The Sinking City نیز منتشر شدند و به نظر می‌رسد که متاسفانه با عنوانی شایسته‌ی این حد از تبلیغات و انتظار روبرو نیستیم.

بازی The Sinking City یک بازی ماجراجویی با چاشنی ترس است که در شهری نفرین‌شده توسط نیرویی فوق‌طبیعی روایت می‌شود. شما نیز در نقش یک کارآگاه خصوصی قرار دارید که باید پرده از راز بزرگ این شهر بردارید. مردمان این شهر ولی به شما هیچ کمکی نخواهند کرد و به احتمال زیاد حتی بسیار مشکل‌آفرین نیز خواهند بود. به هر حال، انتظارات از این بازی نسبتا زیاد بود که متاسفانه تیم سازنده نتوانست آن‌طور که انتظار داشتیم به خوبی عمل کند. در قسمت زیر می‌توانید مروری بر نقدها و نمرات این بازی داشته باشید.

۸٫۵/۱۰ :GameSpace

از اولین لحظه‌ای که این بازی را شروع کردم، متوحه شدم عنوانی را آغاز کرده‌ام که انگار خود آقای هاوارد لاوکرافت (Howard Phillips Lovecraft) آن را ساخته است.

۸٫۵/۱۰ :Destructoid

هرچقدر که این بازی در حیطه‌ی داستان‌سرایی و فضاسازی عالی عمل کرده است، باقی عناصر بازی همانند مبارزات به یک بازی ساخته شده با بودجه‌ی کم شبیه هستند. اگر با سیستم مبارزات سطحی مشکلی ندارید، فضاسازی بازی و داستان‌سرایی بسیار عالی کار خود را انجام می‌دهد.

۸/۱۰ :Twinfinite

اگر با این سبک و ژانر لاوکرافت آشنایی ندارید، این بازی می‌تواند شروع خوبی برای شما باشد. مبارزات سخت هستند ولی معماهایی که حل می‌کنید بسیار پاداش‌های قابل توجهی به شما می‌دهند. به هر حال، این بازی در سبکی که بیشتر عناوین دیگر شکست می‌خورند، عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

۷٫۸/۱۰ :IGN

با این که بازی کمی ناامیدکننده است، ولی محیط آن، داستان‌سرایی، طراحی اطراف شهر و به صورت کلی طراحی هنری بازی به حدی عالی است که می‌تواند در ذهن شما یک بازی خوب تلقی شود.

۷/۱۰ :Everyeye.it

مشکل اصلی بازی سیستم تیراندازی و به صورت کلی مبارزات بازی است که بسیار قدیمی به نظر می‌رسند.

۶٫۶/۱۰ :PC Gamer

در حالی که بازی مکانیزم کارآگاهی خوبی دارد، ولی سیستم مبارزات، داستا‌سرایی بد و جهان رنگ و رو رفته نمی‌تواند به خوبی ظاهر شود.

بازی اکشن ماجراجویی The Sinking City در تاریخ پنجشنبه ۶ تیر ماه ۱۳۹۸ (۲۷ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa