خالق مجموعه‌ی Mortal Kombat قصد دارد برروی شایعات اینترنتی فیتالیتی اجرا کند! با ظهور نسل جدید کنسول‌های بازی، نسل جدیدی از جنگ بین طرفداران هم برپا می‌شود. خشم، نفرت و تایپ‌های تند برای تخریب یک شرکت نسبت به دیگری. درحال حاضر متوجه شدیم مجادله‌ای به‌این مضمون در فضای مجازی به‌پا شده است که قدرت نسل […]

اد بون: نمی‌توانیم بفهمیم که آیا پلی‌استیشن ۵ از اکس‌باکس بعدی قوی‌تر هست یا خیر

خالق مجموعه‌ی Mortal Kombat قصد دارد برروی شایعات اینترنتی فیتالیتی اجرا کند!

با ظهور نسل جدید کنسول‌های بازی، نسل جدیدی از جنگ بین طرفداران هم برپا می‌شود. خشم، نفرت و تایپ‌های تند برای تخریب یک شرکت نسبت به دیگری. درحال حاضر متوجه شدیم مجادله‌ای به‌این مضمون در فضای مجازی به‌پا شده است که قدرت نسل بعدی پلی‌استیشن بیشتر از پروژه‌ی اکس‌باکس Scarlett خواهدبود. دراین میان، اد بون می‌خواهد به این شایعات پایان دهد.

سازنده‌ی Mortal Kombat با یک توییت خبری در صفحه‌ی رسمی خود سوالش را این‌گونه پرسید که وقتی هنوز از آخرین نسخه‌‌ی سخت‌افزاری پلی‌استیشن ۵ اطلاعی نداریم، چگونه می‌توان به این موضوع پی برد.

به گفته‌ی او، درست است که در دوسال اخیر شاهد توسعه‌ی ابزارهای سخت‌افزاری هردو شرکت بودیم؛ اما تا زمانی که کنسول‌ها به مرحله‌ی انتشار و فروش نرسند، نمی‌توانیم بفهمیم که چه کیفیتی خواهندداشت. باید صبر کنیم تا ببینیم. اما با این حال جلوی شایعات و پیش‌بینی‌ها را نمی‌توان گرفت.

منبع متن: gamefa