توسعه دهنده‌ی بازی جذاب Terraria بالاخره در خبر خوبی تاریخ دقیق انتشار این عنوان برروی کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرد. به‌زودی دارندگان این کنسول نیز قادر به تجربه‌ی بازی خواهند بود. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این زمینه باشید. Terraria از سری عناوین مهیجی است که در سال ۲۰۱۱ برروی پلتفرم رایانه‌های […]

تاریخ انتشار بازی Terraria برروی نینتندو سوییچ مشخص شد

توسعه دهنده‌ی بازی جذاب Terraria بالاخره در خبر خوبی تاریخ دقیق انتشار این عنوان برروی کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرد. به‌زودی دارندگان این کنسول نیز قادر به تجربه‌ی بازی خواهند بود. در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعات بیشتری در این زمینه باشید.

Terraria از سری عناوین مهیجی است که در سال ۲۰۱۱ برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت. استقبال از این بازی ماجراجویی دوبعدی به حدی زیاد شد که پس از مدتی شاهد عرضه‌ی آن برروی کنسول‌هایی نظیر پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان نیز بودیم. ختی نسخه‌ی از آن برروی گوشی‌های هوشمند هم منتشر شد. در این بازی شما با در اختیار داشتن شخصیتی دوست‌داشتنی باید امکانات مختلفی که اطرافتان می‌بینید را جمع‌آوری کرده و برای بقا بجنگید. اگر از دوست‌داران عناوین به این سبک هستید، Terraria را هرگز از دست ندهید.

به تازگی مطلع شدیم که تیم سازنده‌ی این بازی قصد انتشار یک به‌روزرسانی جدید را دارد که از محتویات آن می‌توان به ۸۰۰ آیتم برای جمع‌آوری و یک حالت جدید و سرگرم کننده اشاره کرد. تاریخ دقیق عرضه‌ی این به‌روزرسانی هنوز مشخص نیست.Terraria در تاریخ ۶ تیر ۱۳۹۸ (۲۷ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. در صورت دریافت جزئیات بیشتر در این خصوص، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa