بازی Fallout 76 در نوامبر سال ۲۰۱۸ عرضه شد و با کسب نقدها و نمرات ضعیف، با واکنش شدید منتقدان و تعداد زیادی از طرفداران مواجه گردید. با این حال شرکت بتسدا (Bethesda) پیش از این نیز اعلام کرده بود که از این بازی به مدت طولانی پشتیبانی خواهد کرد. به تازگی، آقای پیت هاینس […]

پیت هاینس: Fallout 76 هرگز رها نخواهد شد

بازی Fallout 76 در نوامبر سال ۲۰۱۸ عرضه شد و با کسب نقدها و نمرات ضعیف، با واکنش شدید منتقدان و تعداد زیادی از طرفداران مواجه گردید. با این حال شرکت بتسدا (Bethesda) پیش از این نیز اعلام کرده بود که از این بازی به مدت طولانی پشتیبانی خواهد کرد.

به تازگی، آقای پیت هاینس (Pete Hines)، رییس بخش بازاریابی بتسدا، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GameIndustry عنوان کرده است که آن ها از انتشار بد بازی آگاه بودند، اما بتسدا هرگز قصد رها کردن Fallout 76 را نداشته و در واقع آن را به عنوان یک چالش و یک حس غرور برای خود می‌پندارند.

وی اظهار داشت:

من از افرادی که وسوسه می شوند تا دستان خود را بالا ببرند، قدردانی می‌کنم. اما این چیزی نبود که انتظار داشتیم. ما به بازی اعتقاد داشتیم. حقیقت این است که بازی آن طور که ما انتظار داشتیم، پیش نرفت و مشکلاتی وجود داشت که شاید ما می بایستی آن را پیش‌بینی و برای آن برنامه‌ریزی انجام می‌دادیم.

استودیوی بتسدا گیم (Bethesda Game Studio) تیمی است که تا به حال بسیاری از عناوین موفق و عالی را ساخته است. با این حال، به نظر من آنها یکی از مورد احترام‌ترین و بهترین استودیوها در جهان هستند. یک اصل افتخار وجود دارد. ما دست نمی‌کشیم و تسلیم نمی‌شویم. اما ما باید نشان دهیم و ثابت کنیم که قصد داریم این کار را انجام بدهیم. ما نمی خواهیم که پس از کمی سختی کشیدن ناامید شویم و بگوییم: “این خیلی سخت است، بیایید چیز دیگری انجام دهیم”. به عنوان یک ناشر یا یک استودیو این چیزی نیست که ما به آن اینگونه فکر کنیم.

در چندماه گذشته محتویات و به‌روز‌رسانی‌های جدیدی برای Fallout 76 منتشر شده است. در کنار این موارد، یک حالت بتل رویال نیز به بازی اضافه شده است. به نظر می‌رسد در آینده شاهد محتویات و به‌روز‌رسانی‌های جدیدی برای این عنوان خواهیم بود.

بازی Fallout 76 در حال حاضر برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را در اینجا مطالعه بفرمایید.

منبع متن: gamefa