چند روزی است که با موج انتشار خبرهای بازی Marvel’s Avengers رویارو هستیم. حال طی خبری رئیس استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، در مورد تجربه‌ی کامل این بازی، بدون نیاز به اتصال اینترنتی صحبت می‌کند. برای جزئیات بیش‌تر با گیمفا همراه باشید. طی خبری رئیس استودیوی کریستال داینامیکس یعنی آقای اسمات ایمس (Ascott Amos)، به […]

بازی Marvel’s Avengers بدون اتصال اینترنتی هم یک تجربه‌ی کامل است

چند روزی است که با موج انتشار خبرهای بازی Marvel’s Avengers رویارو هستیم. حال طی خبری رئیس استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، در مورد تجربه‌ی کامل این بازی، بدون نیاز به اتصال اینترنتی صحبت می‌کند. برای جزئیات بیش‌تر با گیمفا همراه باشید.

طی خبری رئیس استودیوی کریستال داینامیکس یعنی آقای اسمات ایمس (Ascott Amos)، به این نکته اشاره می‌کند که سراسر بازی Marvel’s Avengers و محتویاتی که پس از عرضه برای این بازی منتشر می‌شود، بازی‌بازان را مجاب نمی‌کند تا به اینترنت متصل شوند و برای خوش‌گذرانی، با دیگران مشغول بازی کردن شوند. سازندگان قصد دارند تا یک مجموعه‌ی کاملی از محتوا را در دل دیسک بازی خود قرار دهند. بنابراین شما در صورت عدم تمایل، برای لذت بردن از محتوای خود نیازمند اتصال به اینترنت نیستید.

آقای ایموس طی مصاحبه‌ای با سایت گیمزایندستری (GamesIndustry)، در جریان رویداد E3 2019 گفت:

ما می‌خواستیم که بازی‌بازان دیسک بازی را بخرند و هرگز مجبور نباشند که به اینترنت متصل شوند. شما مجبور نیستید که به اینترنت متصل شوید. شما می‌توانید یک تجربه‌ی کاملی داشته باشید و از آن لذت ببرید. اما برای چیزهای جدید و جالبی که در آینده افزوده می‌شوند، برای تمام قهرمان‌های جدید، شما باید برای آن چیزها آنلاین باشید. این دلیل چگونگی انجام این کار است.

ایموس در ادامه توضیح می‌دهد که شیوه‌ی کارکرد محتویاتی که پس از انتشار بازی عرضه می‌شوند چگونه است. وقتی که شما کمپین تک نفره‌ی بازی را کامل کردید، گزینه‌ای برای پرداختن به داستان‌ها و ماموریت‌های جدید خواهید داشت. این فرصتی برای سیر و سفر بیش‌تر شما در دنیای Avengers خواهد بود.

وی ادامه داد:

اکنون که شما کمپین بازی را که ریشه‌های خود را در این جهان گسترانده است، به پایان رساندید، گام بعدی انجام دادن چیزهای زیادی است که در بازی وجود دارد؛ تهدیدات جهانی در حال افزایش است. قهرمانان و مراحل جدید بدون ذره‌ای هزینه‌ی اضافه، متعلق به شما خواهند بود.

همانطور که گفتیم، شما ارتش بزرگی از قهرمانان برای انجام ماموریت‌ها خواهید داشت. اکنون همه‌ی ما می‌توانیم بگوییم: «بسیار عالی، من می‌خواهم این شخصیت یا آن شخصیت هم در بازی حضور داشته باشد. من خواستار اینم تا به به آغاز داستان برگردم و آنچه که قهرمان‌ها شروع می‌کنند را با روش‌های تازه‌ای به پایان برسانم.» همه‌ی قهرمان‌ها دارای داستان هستند. ما طی سال‌های آینده به اضافه کردن خط داستانی بیش‌تر و بیش‌تر در این زمینه خواهیم پرداخت.

بازی Avengers در تاریخ جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵ ماه می ۲۰۲۰) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان، گوگل استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‎شود.

منبع متن: gamefa