Cyberpunk 2077 وعده ارائه این فرصت را می‌دهد که بازیکنان توانایی شخصی‌سازی شخصیت خود را خواهند داشت اما اگر شما فردی کمال‌گرا بوده و قصد کامل کردن همه چیز را داشته باشید، چگونه چنین چیزی رخ خواهد داد؟ به چه شکل می‌توان تمامی قابلیت‌های ممکن را کسب کرد؟

 یک کاربر Reddit با نام CaptainGJB از طراح ارشد ماموریت‌های Cyberpunk 2077، "پاول ساسکو"، سوالات بالا را پرسید که البته جواب کامل را نیز دریافت کرد. اگرچه هنوز چیزی در مورد این عنوان نهایی نیست، ساسکو در این باره گفت که احتمالاََ نتوان در اولین تجربه توانایی به حداکثر رساندن تمامی قابلیت‌ها وجود نداشته باشد چرا که CD Projekt Red می‌‎خواهد بازیکنان تصمیمات معنادار و گوناگونی را اتخاذ کنند و از طرفی شکل‌گیری انواع کلاس‌ها در بازی معنا دار باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، ساسکو در این باره توضیح داد:

"سوال شما در مورد گیمپلی(پیشروی قابلیت‌های شخصیت قابل بازی) است که در واقع هنوز در دست انجام قرار دارد. بنابراین ممکن است در طول زمان دستخوش تغییرات بسیاری شود. ما در حال حاضر به دنبال بهترین تناسب و فرمول برای بازی هستیم. به احتمال بسیار زیاد، در یک دور بازی کردن نمی‌توانید تمامی قابلیت‌ها را به حداکثر برسانید که البته برای عنوانی که ارزش تکرار بالایی دارد چنین چیزی منطقی به نظر می‌رسد. امیدوارم توانسته باشم به سوال شما پاسخ مناسبی داده باشم.

تقریبا از بیانیه بالا و ذکر کلمات "اولین دور" می‌توان فهمید که بازی شامل + New Game خواهد داشت و یا حداقل چنین چیزی فعلاََ در برنامه‌های تیم CD Projekt Red قرار دارد. البته در ابتدا عنوان The Witcher 3 شامل چنین ویژگی‌ای نمی‌شد اما بعدها در قالب یک به روز رسانی +NG به بازی اضافه شد و مورد استقبال نیز قرار گرفت. به نظر می‌رسد Cyberpunk 2077 از همان ابتدا چنین قابلیتی را داشته باشد.

در اخبار اخیر مرتبط با بازی جدید شرکت CD Projekt متوجه شدیم اولاََ این عنوان هیچگونه سیستم اخلاقی واقعی‌ای ندارد و دوماََ بسته‌های الحاقی داستانی زیادی برای بازی در نظر گرفته شده‌اند که به بزرگی بسته‌های الحاقی The Witcher 3 خواهند بود.

بازی Cyberpunk 2077 در روز 28 فروردین 1399 برای سه پلتفرم PS4 ،PC و Xbox One منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع متن: pardisgame