ثبت‌نام مسابقات «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» ۹ تیر آغاز می‌شود ثبت‌نام در مهم‌ترین مسابقات بازی‌های ویدیویی ایران از روز یک‌شنبه ۹ تیرماه آغاز می‌شود. داوطلبین می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت رسمی برگزاری مسابقات مراجعه کرده و با انتخاب رشته مورد نظر در «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» شرکت کنند. «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» […]

ثبت‌نام مسابقات «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» ۹ تیر آغاز می‌شود

ثبت‌نام مسابقات «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» ۹ تیر آغاز می‌شود

ثبت‌نام در مهم‌ترین مسابقات بازی‌های ویدیویی ایران از روز یک‌شنبه ۹ تیرماه آغاز می‌شود. داوطلبین می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت رسمی برگزاری مسابقات مراجعه کرده و با انتخاب رشته مورد نظر در «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» شرکت کنند.
«جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» امسال در ۸ رشته‌ مختلف برگزار خواهد شد. رشته‌های PES 19، FIFA 19، DOTA 2، کلش رویال، کوییز آو کینگز، کانتر استرایک، پسرخوانده و بازی جدی «مغزینه» از جمله رشته‌های این مسابقات خواهند بود.
همچنین بانوان می‌توانند در مسابقات به ثبت‌نام بپردازند. ذکر این نکته الزامی است که مسابقات بانوان در رشته‌های فوتبالی (FIFA 19 و PES 19) جهت رعایت عدالت حرفه‌ای به صورت جداگانه و در صورت رسیدن حد نصاب شرکت‌کنندگان (۶۴ نفر) برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان رشته‌های تیمی باید با یک تیم کامل متشکل از بانوان یا آقایان در این رقابت‌ها شرکت کنند.

گفتنی است این دوره از مسابقات در سالن سپهر کانون پرورش فکری حجاب برگزار خواهد شد.

مسابقات مقدمات یPES و FIFA در ۹ شهر مختلف

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در برگزاری این دوره از جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران با در نظر گرفتن شرایط داوطلبان ساکن شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای برای این گروه از مخاطبان در نظر گرفته است.
در این دوره از مسابقات به جز استان‌های تهران و البرز، مسابقات مقدماتی رشته‌های FIFA و PES در ۹ شهر دیگر نیز برگزار می‌شود.
در واقع با شرایط جدید در نظر گرفته‌شده شرکت‌کنندگان از سایر استان‌ها می‌توانند به جای حضور در شهر تهران در یکی از ۹ شهر قم، شیراز، اصفهان، یزد، مشهد، تبریز، زاهدان، اهواز و بوشهر مسابقه دهند و در صورت راه‌یابی به مراحل پایانی برای برگزاری مراحل نهایی مسابقات به تهران مراجعه کنند. داوطلبینی که قصد دارند در یکی از ۹ شهر مذکور رقابت کنند باید بلیت همان شهر را خریداری کنند و هر شرکت‌کننده تنها می‌تواند در یک حوزه شرکت کند.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی این رویداد به نشانی irangamecup.com مراجعه نمایند.

 

منبع متن: gamefa