خالق Mortal Kombat: در حال حاضر هیچ راهی برای فهمیدن این که PS5 از Xbox بعدی قوی‌تر است، وجود ندارد

با پایان تدریجی نسل هشتم، دیگر چیزی تا شروع نسل نهم باقی نمانده است و این به معنی است که احتمالا بازهم شاهد جدل‌ها و درگیری‌های لفظی میان طرفداران هر یک از این دو کنسول خواهیم بود. البته این جنگ و جدل‌ها با پخش شایعه‌ای تحت عنوان این که PS5 از Xbox بعدی قوی‌تر است، شروع شده است و این روزها بحث‌های زیادی پیرامون این موضوع در جریان است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamingbolt، حال اما به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، اد بون (Ed Boon)، خالق سری Mortal Kombat به این شایعات موجود واکنش نشان داده است.

اد بون با طرح یک سوال در اکانت خود در توییتر به این موضوع واکنش نشان داد؛ چگونه ممکن است کسی بداند PS5 از Xbox بعدی قوی‌تر است در صورتی که هنوز سخت افزار این دو کنسول نهایی نشده است و کسی با سخت افزار نهایی این دو کنسول کار نکرده است؟

با وجود این که کیت‌های توسعه‌ی این دو کنسول‌ مدتی است که به دست استودیوهای بازیسازی رسیده است اما این نکته از حرف‌های اد بون برداشت می‌شود که این کیت‌ها نهایی نیستند و این طور که به نظر می‌رسد هنوز Sony و Microsoft، مشخصات سخت افزاری کنسول‌های خود را نهایی نکردند و باید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه منتظر اظهار نظرهای آتی باشیم.

منبع متن: pardisgame