نمرات بازی Super Mario Maker 2، جدیدترین بازی انحصاری پلتفرم نینتندو سوییچ به تازگی منتشر شده است که با هم مروری بر آن‌ها خواهیم داشت. بازی Super Mario Maker 2 یک عنوان دوبعدی و پلتفرمر است که در آن قادر خواهید بود تا مانند نسخه‌ی پیشین اما با ابزارهای بسیار پیشرفته، مراحل را با ذوق […]

غرور یک نوستالژی | نقدها و نمرات بازی Super Mario Maker 2

نمرات بازی Super Mario Maker 2، جدیدترین بازی انحصاری پلتفرم نینتندو سوییچ به تازگی منتشر شده است که با هم مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

بازی Super Mario Maker 2 یک عنوان دوبعدی و پلتفرمر است که در آن قادر خواهید بود تا مانند نسخه‌ی پیشین اما با ابزارهای بسیار پیشرفته، مراحل را با ذوق و خلاقیت خود طراحی کنید و آن‌ها را با سایر بازی‌بازان به اشتراک بگذارید. نسخه‌ی دوم بازی پا را از نسخه‌ی پیشین فراتر می‌گذارد و قابلیت‌های بسیار زیادی را برای پیشبرد ۱۰۰ مرحله‌ی زیبا و جذاب در اختیارتان قرار می‌دهد. با هم نگاهی بر نمرات این عنوان جذاب می‌اندازیم:

VGC 10/10

بازی Super Mario Maker 2 تجربه‌ای سرگرم کننده و پویاتر از قبل ارائه می‌دهد. یک ماریو کلاسیک لذت‌بخش و تعجب‌انگیز است که دستان شما را برای خلق مراحلی متنوع و جذاب باز می‌گذارد.

Wccftech 9.5/10

بازی Super Mario Maker 2 یکی از دیگر عناوین اساسی نیتندو سوییچ است. چیزهای بسیار زیاد برای خلق کردن، مراحل منحصر به فرد بیشتری برای بازی کردن و قابلیت‌های آنلاین بهتر، این معنای تجربه‌ی Super Mario Maker 2 است. این بازی به اندازه‍‌ی کافی خوب است تا حالت داستانی آن به صورت جداگانه به فروش برود. اما واقعیت این است که ترکیب آن با چنین ابزار قدرتمندی برای خلق مرحله، باور کردنی نیست. Super Mario Maker 2 یکی از بهترین بازی‌های ماریوی تمام دوران است.

Areajugones 9.5/10

به طور خلاصه، طراحی مراحل این بازی بسیار بیش‌تر هیجان‌‌انگیز‌ تر از انجام دادن آن‌هاست. آقای شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto)، به این بازی افتخار می‌کند.

GamesRadar 9/10+

بازی Super Mario Maker 2 یک عنوان تقریبا کامل است؛ تاکید متعادل برای اکتشاف، حالت داستانی و گیم‌پلی کاملا درخشان از ویژگی‌های بارز آن است.

Everyeye.it 8.8/10

Super Mario Maker 2 امروز نشان داد که با وجود برخی نقطه ضعف، تقریبا کامل‌ترین عنوان این سری محسوب می‌شود. یک عنوان شگفت‌انگیز که آمده است تا به روح منفعل نینتندو سوییچ جلا بدهد. عنوانی که برای خلاقیت‌‌های پادشاه قارچ، لازم و ضروری است.

Vgames 9/10

Super Mario Maker 2 باعث می‌شود تا پیشینیان آن کوچک و محدود به نظر برسند. این جمله به تنهایی برای وصف این بازی کافی است.

بازی Super Mario Maker 2 در تاریخ جمعه ۷ تیر ماه ۱۳۹۸ (۲۷ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) به صورت انحصاری بر روی پلتفرم نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع متن: gamefa