استودیو فان کام (Funcom)، به‌روزرسانی عظیم و رایگانی را برای عنوان محبوب و هیجان‌انگیز Conan Exiles منتشر کرد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه‌ی مطلب همراه شوید. در به‌روزرسانی شماره ۳۶ که برای رایانه‌های شخصی انتشار یافت، محتویات زیادی به بازی اضافه شد که از آن‌ها می‌توان به Warmaker’s Sanctuary dungeon، […]

محتویات جدیدی به بازی Conan Exiles اضافه شد

استودیو فان کام (Funcom)، به‌روزرسانی عظیم و رایگانی را برای عنوان محبوب و هیجان‌انگیز Conan Exiles منتشر کرد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه‌ی مطلب همراه شوید.

در به‌روزرسانی شماره ۳۶ که برای رایانه‌های شخصی انتشار یافت، محتویات زیادی به بازی اضافه شد که از آن‌ها می‌توان به Warmaker’s Sanctuary dungeon، آثار نقاشی بازی‌بازان، NPCهای جدید و وسیله‌های متنوع اشاره کرد؛ همچنین تغییرات گسترده‌ای در سیستم درجه‌ی حرارت رخ داده است که به اختصار به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های جدید:

قسمت عمده‌ای از تمرکز استودیوی فان کام برروی Warmaker’s Sanctuary dungeon معطوف گردیده است و از آن به عنوان مقصد نهایی بازی یاد می‌شود. در این منطقه‌ی اسرارآمیز، دشمنانی سرسخت و هیولاهایی قدرتمند وجود دارند که شما می‌توانید با شکست دادن آن‌ها به وسایلی به‌شدت کمیاب دست‌ یابید.

تغییرات سیستم درجه‌ی حرارت، به منظور افزایش واقع‌گرایی و بهبود عملکرد بازی رخ داده است. به عنوان نمونه، می‌توان به مزایای در نظر گرفته شده برای بازی‌بازانی که دمای بدن شخصیت خود را در حالت طبیعی نگه می‌دارند اشاره کرد.

در چالش‌هایی از بازی‌بازان خواسته شده بود که به شبیه‌سازی ساختمان‌های مشهور بپردازند، حال آن‌ها می‌توانند که نتیجه‌ی کار خود را به صورت آثاری نقاشی مانند، بر دیوار‌های پایگاه خود نصب نمایند و از منظره‌ی آن لذت ببرند.

این به‌روزرسانی به زودی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر بازی Conan Exiles از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و توانسنه رضایت طرفداران خویش را بدست آورد.

بازی Conan Exiles هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa