تنها دو روز مانده به زمان عرضه‌ی بازی Submersed، نمرات این عنوان در دسترس قرار گرفته‌اند که در ادامه مروری بر آن‌ها خواهیم داشت. شما در بازی Submersed اول شخص کنترلر جک بالارد (Jack Ballard)، یک مامور نجات ساحلی را بر عهده می‌گیرید. او اخیرا همسر خود را از دست داده است و حال با […]

سقوط در دریای عمیق | نقدها و نمرات بازی Submersed

تنها دو روز مانده به زمان عرضه‌ی بازی Submersed، نمرات این عنوان در دسترس قرار گرفته‌اند که در ادامه مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

شما در بازی Submersed اول شخص کنترلر جک بالارد (Jack Ballard)، یک مامور نجات ساحلی را بر عهده می‌گیرید. او اخیرا همسر خود را از دست داده است و حال با پاسخ دادن به یک تماس اضطراری که از یک سازه‌ی روی آب با او برقرار شده است، با یک مکان متروکه و خالی از سکنه روبرو می‌شود. حال سوال اصلی او این است که چه کسی مسئول آن تماس بوده است و چه چیزی انتظار او را می‌کشد. به تازگی نقدها و نمرات این بازی منتشر شده‌اند که در ادامه‌ی مطلب به مرور آن‌ها می‌پردازیم، ولی اگر خلاصه‌ی نقدها را بخواهیم در یک کلام بیان کنیم، باید اذعان داشت که Submersed یک بازی نسبتا ضعیف بوده و هیچگونه ویژگی خاصی نسبت به دیگر عناوین هم سبک ندارد.

۶٫۵/۱۰ :Vandal

این بازی هیچگونه تفاوتی با دیگر عناوین سبک بقا و وحشت نداشته و اگر تمامی بازی‌های پیشین را تجربه کرده‌اید به سراغ Submersed بروید.

۶٫۲/۱۰ :Hobby Consolas

ایده‌های خوبی را می‌توان در Submersed مشاهده کرد اما این عنوان نکات بدی همچون کوتاه بودن بیش از حد، طراحی بد مراحل و دشمنان، گیم‌پلی ضعیف و ساده دارد.

۴٫۳/۱۰ :۴Players

روایت این بازی جالب است اما ویژگی‌های فنی ساده و طراحی بد کاری می‌کنند تا لذت بسیار کمی از تجربه‌ی ببرید.

۴/۱۰ :PlayStation Country

Submersed تصمیمات مهم و بدی را می‌گیرد که در نهایت باعث ناامیدی ما از این بازی می‌شوند. دشمنان این بازی بسیار بی‌رحم بوده و قسمت مدیریت منابع نیز بسیار زجرآور است. مخفی‌کاری تا حدی کارآمد بوده اما شما در مواقعی که به دفعات در بازی یافت می‌شوند، شما باید از دست دشمنانی که از شما قوی‌تر و کشنده‌تر بوده فرار کنید

۳/۱۰ :TheSixthAxis

این بازی از ویژگی‌های یک سبک اثبات‌شده به صورت نچندان خوبی استفاده می‌کند. می‌توان عناصر موفقیت‌آمیزی را در هسته‌ی این عنوان دید اما متاسفانه این عناصر به شکل خوبی استفاده نشده‌اند. بازی‌های ارزان‌تر و بهتری نسبت به Submersed وجود دارد که پیشنهاد می‌شود برای تجربه‌ی بهتر به سراغ آن‌ها بروید.

۳/۱۰ :GameCritics

علاوه بر مشکلات گفته شده، بازی Submersed دارای باگ‌های فراوانی است که باعث خراب شدن بازی و یا ناپدید شدن برخی تکسچرها می‌شود.

بازی Submersed روز چهارشنبه ۲۶ تیر ماه (۱۷ جولای) برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa