همه‌ی ما عاشق بدست آوردن چیزهای خاص هستیم، یکی از این‌ها نیز چوکوبو (Chocobo) در بازی Final fantasy 14 است. در برخی از کشورها این موجود جالب را می‌توانید به عنوان جایزه در ازای انجام کاری دریافت کنید. چین نیز یکی از این دست کشورها است که با خوردن کوهی از محصولات رستوران KFC کد […]

مبارزه‌ی سخت بازی‌بازان چینی برای بدست آوردن چوکوبو در بازی Final fantasy 14

همه‌ی ما عاشق بدست آوردن چیزهای خاص هستیم، یکی از این‌ها نیز چوکوبو (Chocobo) در بازی Final fantasy 14 است. در برخی از کشورها این موجود جالب را می‌توانید به عنوان جایزه در ازای انجام کاری دریافت کنید. چین نیز یکی از این دست کشورها است که با خوردن کوهی از محصولات رستوران KFC کد جایزه‌ی مورد نظر به شما داده خواهد شد.

پر از غرور و افتخار

غذاهایی که بایستی بخورید به شرح زیر است:

۱ عدد برگر مرغ دوتایی

۱ عدد برگز قارچ

۱ عدد مرغ پنج تکه

۲ عدد مرغ مخصوص

۱ عدد بال مرغ دو تکه

۱ عدد گوشت اردک

۲ نوشابه پپسی بزرگ

۲ عدد چای سرد

شاید در نگاه اول این حجم از غذا قابل قبول بنظر بیاید اما باید گفت مسئولان شرط دومی را نیز قرار داده‌اند و آن، ۴بار خوردن این ستِ غذاست. تصویر زیر چیزی است که با آن روبرو خواهید شد.

این حجم از غذا مناسب ۲ خانواده است! ولی برای ۱ نفر…

حال اما نکته‌ی جالب‌تر این است که بازی‌بازان چینی به شکل عجیبی از این طرح استقبال کرده‌اند و آن را نوعی رید (Raid) در دنیای واقعی می‌دانند و چه تنها و چه گروهی برای رد کردن این مبارزه به رستوران‌های KFC می‌روند.

از طرف دیگر اما نکته‌ی جالب توجه سخت‌گیری مسئولان این رستوران‌ها است که بر سر هر میز یک داور قرار داده و برای گرفتن کد جایزه، شما را واردار به اتمام غذا می‌کنند. یکی از کاربران در وب‌سایت رددیت اینطور بیان کرده است که:

به دست‌شویی رفتم، زمانی که برگشتم دیدم که غذایم را کامل تعویض کرده‌اند تا دوباره شروع کنم…

حال باید صبر کرد و دید که این شرایط تا کجا پیش خواهد رفت.

منبع متن: gamefa