Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 قصد دارد به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی کلاسیک، خاطرات نسخه‌ی اول را تکرار کند، اما این بار در زمانی متفاوت. تیم سازنده‌ی بازی، یعنی استودیوی هاردسوئیت لبز (Hardsuit Labs)، به دنبال به‌روزرسانی بخش‌های مهم بازی اصلی است. خانم ریچل لیکر (Rachel Leiker)، طراح ارشد رابط کاربری بازی و نیخات […]

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 | سازندگان قصد دارند بخش‌های مهم نسخه‌ی اول را به‌روز‌رسانی کنند

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 قصد دارد به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی کلاسیک، خاطرات نسخه‌ی اول را تکرار کند، اما این بار در زمانی متفاوت. تیم سازنده‌ی بازی، یعنی استودیوی هاردسوئیت لبز (Hardsuit Labs)، به دنبال به‌روزرسانی بخش‌های مهم بازی اصلی است.

خانم ریچل لیکر (Rachel Leiker)، طراح ارشد رابط کاربری بازی و نیخات الی (Nikhat Ali)، تهیه‌کننده‌ از شرکت پارادوکس (Paradox)، در مصاحبه با سایت DualShockers توضیحاتی در مورد این نسخه و مقایسه آن با نسخه‌ی اول ارائه دادند. خانم لیکر به طور ویژه به قبیله Malkavian اشاره کرد و در مورد اینکه چگونه از آن‌ها در بازی اول استفاده کردند، توضیحاتی ارائه داد. در کنار جنبه‌های فنی نسخه‌ی دوم، وی این بازی را یک اثر تکمیل شده از نسخه‌ی اول می‌بیند.

وی اظهار داشت:

نسخه‌ی اول محصول زمان خودش بود. ما مشخصا در نسخه‌ی دوم از نظر ظاهر بازی را بهبود بخشیده‌ایم. ما از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده می‌کنیم که استفاده از آن برای ما بسیار راحت است. ما زمان زیادی را صرف کامل کردن محتوای بازی انجام می‌دهیم. برایان و کارا کار بسیار خوبی برای آوردن احساسات مدرن‌تر به بازی انجام داده‌اند.

همان طور که می‌دانید، Malkavianها به عنوان یک قبیله‌ی قابل بازی برای این نسخه معرفی شدند. Malkavianها در بازی اصلی بسیار پیچیده بودند و برای اثر کمدی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اندیشه‌ی Malkavianها در زمان‌های اخیر تغییر پیدا کرده و آن‌ها کار بسیار بزرگی انجام دادند تا در این بازی محترمانه‌تر نشان داده شوند.

وی ادامه داد:

من همچنین فکر می‌کنم سیستم‌های ما نسبت به بازی اول کمی رشد داشته‌اند. ما به طور موازی برروی بازی World of Darkness کار کردیم تا سیستمی بسازیم که این دو بازی به هم متصل باشند. اگر شما بازی قلم و کاغذ را انجام دهید، بسیاری از آن به بازی ما تفسیر خواهد شد. این امر پیوستگی بیشتری را برای گیم‌پلی و خود بازی به ارمغان می‌آورد.

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در ماه مارس ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa