کمتر از دو ماه دیگر به عرضه‌ی بازی مورد انتظار Borderlands 3 باقی مانده و در این هفته‌ها خبرهای جدیدی از این عنوان منتشر می‌شود. طبق اعلام استودیوی گیرباکس (Gearbox)، به نظر می‌رسد نسخه‌ی سوم بازی Borderlands در زمان عرضه از قابلیت میان‌پلتفرمی پشتیبانی نخواهد کرد. با این حال، این استودیو اعلام کرده است که […]

بازی Borderlands 3 در زمان عرضه از قابلیت میان‌پلتفرمی پشتیبانی نخواهد کرد

کمتر از دو ماه دیگر به عرضه‌ی بازی مورد انتظار Borderlands 3 باقی مانده و در این هفته‌ها خبرهای جدیدی از این عنوان منتشر می‌شود. طبق اعلام استودیوی گیرباکس (Gearbox)، به نظر می‌رسد نسخه‌ی سوم بازی Borderlands در زمان عرضه از قابلیت میان‌پلتفرمی پشتیبانی نخواهد کرد. با این حال، این استودیو اعلام کرده است که پس از عرضه‌ی بازی، تلاش می‌کند تا این قابلیت را هر چه زودتر به بازی اضافه نماید.

آقای رندی پیچفورد (Randy Pichford)، مدیر استودیوی گیرباکس، در توییتر خود به این موضوع اشاره کرد که Borderlands 3 در زمان انتشار از قابلیت میان‌پلتفرمی پشتیبانی نخواهد کرد. اما تصریح کرد که این قابلیت پس از عرضه‌ی بازی، به آن اضافه خواهد شد. وی زمان دقیقی را برای اضافه شدن این قابلیت اعلام نکرد، اما اشاره کرد که پس از عرضه‌ی بازی کار برروی این قابلیت را شروع خواهند کرد. پیش از این شرکت توکی گیمز (۲K Games)، وجود قابلیت میان‌پلتفرمی را در بازی تایید کرده بود.

بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریورماه سال جاری (۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa