بازی Star Wars Jedi: Fallen Order توانست نمایشی طوفانی را در نمایشگاه  E3 2019 به خود اخنصاص دهد و از آن زمان، توسعه‌دهندگان این بازی به آرامی جزییات و اطلاعات مرتبط با این عنوان را در اختیار طرفداران قرار داده‌اند. امروز گزارشاتی مبنی بر اضافه شدن ویژگی Photo Mode در این بازی، سراسر فضای مجازی […]

سازندگان Star Wars Jedi: Fallen Order به اضافه شدن ویژگی Photo Mode اشاره دارند

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order توانست نمایشی طوفانی را در نمایشگاه  E3 2019 به خود اخنصاص دهد و از آن زمان، توسعه‌دهندگان این بازی به آرامی جزییات و اطلاعات مرتبط با این عنوان را در اختیار طرفداران قرار داده‌اند. امروز گزارشاتی مبنی بر اضافه شدن ویژگی Photo Mode در این بازی، سراسر فضای مجازی را اشغال نموده است که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت.

بر اساس توضیحات استیگ ازموسن (Stig Asmussen)، کارگردان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، استودیوی ریسپاون (Respawn) به شدت خواهان اضافه نمودن ویژگی Photo Mode در این بازی بوده و ممکن است این ویژگی در همان روز انتشار به بازی اضافه گردد؛ در بدترین حالت این ویژگی کمی با تاخیر و بعد از انتشار بازی به آن اضافه خواهد شد. متاسفانه در حال حاضر از جزییات بیشتری در رابطه با ویژگی Photo Mode رونمایی نشده است و ما نمی‌دانیم این ویژگی چه مواردی را شامل خواهد شد. همان طور که اطلاع دارید، ویژگی Photo Mode جنبه‌ای مشترک در بازی‌های کنونی بوده ولی کیفیت این ویژگی در بازی‌های مختلف دچار نوساناتی می‌شود. به عنوان مثال در بازی Marvel’s Spider-Man این ویژگی بسیار کامل بوده و وسیله‌ای به منظور افزایش مدت زمان گیم‌پلی و اشاعه‌ی جامعه‌ی مجازی این عنوان، محسوب می‌شود. اما در بسیاری از باز‌ی‌ها، این ویژگی بسیار سطحی بوده و از آن به عنوان، فقط وسیله‌ای به منظور گرفتن تصاویر خویش‌انداز، یاد می‌شود؛ در نتیجه امیدواریم این ویژگی برای توسعه‌دهندگان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، با اهمیت و بلندپروازانه باشد.

اگرچه که این ویژگی در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اضافه خواهد شد ولی طرفداران نباید در حال حاضر، اضافه شدن ویژگی New Game Plus را در این بازی انتظار داشته باشند. استیگ ازموسن در این خصوص اظهار داشت:

اضافه شدن قابلیت New Game Plus امری دشوار است زیرا بازی Star Wars Jedi: Fallen Order از عناوین Metroid و Castlevania الهام گرفته است. در نتیجه اگر شما این بازی را باری دیگر با تمام توانایی‌های کسب شده آغاز نمایید، مشکلاتی در آن به وقوع خواهد پیوست.

استیگ اضافه شدن قابلیت New Game Plus را تایید و یا تکذیب نکرده است ولی اگر قرار باشد این ویژگی در آینده به بازی اضافه شود، نیاز به بررسی و آزمایشات فراوانی خواهد داشت. همچنین استودیوی ریسپاون، وجود تنظیمات درجه‌ی سختی را در این بازی تایید نمود و تاکنون جزییات زیادی از آن در دسترس قرار نگرفته است.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است در تاریخ جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد. علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و دنبال نمایند.

منبع متن: gamefa