همان طور که می‌دانید، بسته الحاقی جدید بازی Destiny 2 با نام Shadowkeep، حدود ماه دیگر عرضه خواهد شد. به تازگی، آقای لوک اسمیت (Luke Smith)، کارگردان سری Destiny، و مارک نوزوورثی (Mark Noseworthy) مدیر اجرایی استودیوی بانجی (Bungie)، در گفتگو با وب‌سایت Polygon توضیحاتی در مورد بسته الحاقی Destiny 2: Shadowkeep ارائه دادند و […]

Destiny 2: Shadowkeep از نظر مقیاس به بسته الحاقی Rise of Iron شباهت دارد

همان طور که می‌دانید، بسته الحاقی جدید بازی Destiny 2 با نام Shadowkeep، حدود ماه دیگر عرضه خواهد شد. به تازگی، آقای لوک اسمیت (Luke Smith)، کارگردان سری Destiny، و مارک نوزوورثی (Mark Noseworthy) مدیر اجرایی استودیوی بانجی (Bungie)، در گفتگو با وب‌سایت Polygon توضیحاتی در مورد بسته الحاقی Destiny 2: Shadowkeep ارائه دادند و به این نکته اشاره کردند که این بسته الحاقی شباهت زیادی به بازی Destiny: Rise of Iron دارد.

آقای نوزوورثی در این مورد اظهار داشت:

Forsaken، یک بسته‌ی الحاقی بزرگ و کامل برای Destiny 2 بود. از نظر آنچه که قادر هستیم این بسته الحاقی برای سال جاری بسازیم، Shadowkeep از نظر مقیاس به بسته الحاقی Rise of Iron شباهت بیشتری دارد.

بنابراین بازی‌بازان می‌توانند انتظار داشته باشند که برای یک یورش جدید و بدست آوردن وسایل و زره‌های جدید به ماه بازگردند. اما نباید انتظار انواع جدیدی از دشمنان را داشته باشیم. از آنجایی که سیاره‌ی ماه در نسخه‌ی اول بازی Destiny قرار داشت، این سوال مطرح می‌شود که آیا ممکن است که سیارات دیگر در بسته الحاقی آینده به Destiny 2 بازگردند؟

آقای نوزوورثی در این مورد گفت:

Destiny 2 یک بازی بزرگ است. منظورم از لحاظ وسعت و پیچیدگی آن است. بنابراین بانجی نمی‌تواند تا ابد بازی را به صورت بی‌نهایت رشد دهد.

با توجه به این صحبت‌ها، به نظر می‌رسد نسخه‌ی سوم بازی Destiny دیر یا زود معرفی خواهد شد. پیش از این شایعاتی در این مورد منتشر شده بودند.

بسته الحاقی Destiny 2: Shadowkeep قرار است در تاریخ ۲۶ شهریورماه سال جاری (۱۷ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شود.

بازی Destiny 2 هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های مذکور در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را از طریق وب‌سایت گیمفا در این نشانی مطالعه بفرمایید.

منبع متن: gamefa