تیم سازنده‌ی Call of Duty: Modern Warfare، هفته‌ی گذشته از یکی از حالت‌های جدید بخش‌های چندنفره‌ی این بازی رسما رونمایی کرد. البته بخش چندنفره‌ی بازی به صورت کامل اوایل ماه آگوست رونمایی خواهد شد. تا آن زمان، به نظر می‌رسد باید به اطلاعات مختصری که از این بخش منتشر می‌شود، قناعت کنیم. کارگردان هنری استودیوی […]

اطلاعات جدیدی از بخش چندنفره‌ی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

تیم سازنده‌ی Call of Duty: Modern Warfare، هفته‌ی گذشته از یکی از حالت‌های جدید بخش‌های چندنفره‌ی این بازی رسما رونمایی کرد. البته بخش چندنفره‌ی بازی به صورت کامل اوایل ماه آگوست رونمایی خواهد شد. تا آن زمان، به نظر می‌رسد باید به اطلاعات مختصری که از این بخش منتشر می‌شود، قناعت کنیم.

کارگردان هنری استودیوی سازنده، جوئل امزلی (Joel Emslie)، با انتشار مطلبی در صحفه‌ی Reddit بازی Call of Duty: Modern Warfare اطلاعات جدیدی از جناح‌های (Faction) حاضر در بخش چندنفره‌ی این عنوان را در اختیار هواداران قرار داده است. براساس اطلاعات منتشر شده، بازی دو جناح اصلی دارد که هر یک از این جناح‌ها، خود شامل چندین زیرگروه می‌شوند. اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه‌ی عملکرد جناح‌ها در دسترس نیست ولی به نظر می‌رسد هدف اصلی این نوع تقسیم‌بندی دادن آزادی عمل بیشتر به بازی‌بازان در بخش چندنفره بوده است. در مطلب منتشر شده آمده است:

دو جناح اصلی (Super Faction) در بازی وجود دارد. این دو شامل شرق و غرب جهان می‌شوند. ما به دو نیروی اصلی و متضاد نیاز داشتیم تا همه‌چیز را به آن‌ها مرتبط کنیم. این کار به ما اجازه داد Squadهای کوچک‌تری را به عنوان زیرگروه این جناح‌ها داشته باشیم. زیرگروه می‌توانند یک Squad عادی و سنتی و یا یک گروه ضربت تشکیل شده از نیروهای ویژه‌ی چند ملیتی باشد. برای مثال، در واقعیت نیروی دریای ارتش آمریکا ممکن است یک نیروی ویژه‌ی چترباز (PJ) را به عنوان یک دکتر به گروه خود اضافه کند و یا عضوی از نیروی هوایی را به عنوان مسئول ارتباطات یا حملات هوایی انتخاب کند. من در این‌جا تلاش داشتم موضوع را ساده بیان کنم ولی فکر می‌کنم این مثال ساختاری که ما به دنبال آن هستیم را به شما معرفی می‌کند. این ساختار در کنار داشتن آزادی عمل به ما اجازه می‌دهد تا حد ممکن به واقعیت نزدیک شویم. ما جزییات بیشتر را در آینده منتشر خواهیم کرد. داستان‌ها و موارد بسیار جالبی در بخش Operator Team ما وجود دارد.

به احتمال زیاد باید تا تاریخ ۱۰ مرداد ماه سال جاری (۱ آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی) برای دریافت اطلاعات بیشتر از بخش چندنفره و توضیحات دقیق‌تر درباره‌ی جناح‌ها و تاثیر آن‌ها در گیم‌پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare منتظر بمانیم. جدیدترین نسخه از سری Call of Duty در تاریخ جمعه ۳ آبان ماه سال جاری (۲۵ اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به این بازی مورد انتظار را از طریق وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید.

منبع متن: gamefa