زمانی که در رویداد E3 2019  اعلام شد که شخصیت‌های Banjo-kazooie ممکن است به عنوان شخصیت‌های قابل بازی، به بازی Super smash bros. ultimate اضافه شوند، امید بازی‌بازان به ساخت ادامه‌ای برای این سری زنده شد. حال وب‌سایت وی جی سی (VGC) با آقای گرنت کیرک‌هوپ (Grant kirkhope)، آهنگ‌ساز شخصیت‌های Banjo-kazooie در رابطه با آینده‌ی […]

آهنگ‌ساز بازی Banjo-kazooie به ادامه‌ی بازی خوش‌بین نیست

زمانی که در رویداد E3 2019  اعلام شد که شخصیت‌های Banjo-kazooie ممکن است به عنوان شخصیت‌های قابل بازی، به بازی Super smash bros. ultimate اضافه شوند، امید بازی‌بازان به ساخت ادامه‌ای برای این سری زنده شد.

حال وب‌سایت وی جی سی (VGC) با آقای گرنت کیرک‌هوپ (Grant kirkhope)، آهنگ‌ساز شخصیت‌های Banjo-kazooie در رابطه با آینده‌ی این سری مصاحبه‌ای داشته که به شرح زیر است.

زمانی که از آقای کیرک‌هوپ درباره‌ی ساخت ادامه‌ای برای این سری سوال شد، وی پاسخ داد:

اگر نظر صادقانه‌ی من را بخواهید باید بگویم که، اصلا نمی‌دانم ادامه‌ای وجود خواهد داشت یا خیر. میشود با نگاه به اعداد و ارقام یک مسئله‌ی ساده را متوجه شد و آن این است که احتمال دارد این عنوان برای ایکس‌باکس ارزشش نداشته باشد.

آیا اصلا بازاری برای این کار وحود دارد؟ اصلا نمی‌دانم. شخصاً فکر نمی‌کنم استودیو رِیر (Rare) هم علاقه‌ای داشته باشه. این استودیو درحال حاضر به شدت با توسعه‌ی Sea of thieves مشغول و گرفتار است و باید گفت که آن بازی عظیم و بزرگی است. همچنین باید اضافه کنم که همه‌ی افراد این استودیو روی همین بازی تمرکز دارند تا بتوانند به خوبی برای آن محتوا تولید کنند.

وی در ادامه درباره‌ی رونمایی از Banjo-kazooie در رویداد E3 2019 اضافه کرد:

شاید با رونمایی که در رویداد E3 رخ داد، مایکروسافت (Microsoft) کمی به فکر وادار شود. ولی من تنها همین را می‌توانم با اطمینان بگویم و نه بیشتر، چرا که من تنها یک آهنگ‌سازم و هیچ تاثیری برروی تصمیم نهایی مایکروسافت نخواهم داشت. پس نمی‌خواهم به علاقه‌مندان امید بی‌مورد بدهم.

آقای کیرک‌هوپ در ادامه بیان کرد که اگر بنا به ساخت ادامه‌ای باشد، این کار توسط یک تیم جدید صورت خواهد گرفت:

استودیو ریر اگر بخواهد ادامه‌ای برای این کار بسازد، بایستی فردی را پیدا کند که توانایی برقراری ارتباط با این بازی را داشته و عاشق آن باشد و بتواند با یک داستان قدرتمند، کار را شروع کند.

آنها باید استودیویی را پیدا کنند که برای این بازی واقعا ارزش قائل بوده و از صمیم قلب بخواهند این کار را برعهده بگیرند، تا نتیجه‌ای مانند بازی‌هایی مثل Killer Instinct یا Mario+Rabbit را شاهد باشیم.

منبع متن: gamefa