باشگاه یوونتوس به صورت لایسنس شده در PES 2020 حضور خواهد داشت

هفته‌ی گذشته بود که مشخص شد باشگاه بایرن مونیخ با شرکت Konami توافق کرده و این تیم آلمانی در eFootbal PES 2020 لایسنس خواهد بود. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Sparkchronicles به صورت رسمی اعلام شد که باشگاه ایتالیایی یوونتوس نیز در PES 2020 به صورت لایسنس شده حضور خواهد داشت. این توافق بین یوونتوس و شرکت کونامی به این معناست که چهره‌ی بازیکنان باشگاه مانند کریستیانو رونالدو، پائولو دیبالا و... به صورت 3 بعدی اسکن شده‌اند. همچنین، کیت‌های رسمی و ورزشگاه آلیانز(Allianz) نیز به صورت لایسنس شده در PES 2020 در دسترس قرار خواهند گرفت.

جوناس لایگارد از Konami در مورد این توافق می‌گوید:"توافق گسترده‌ی ما با باشگاه یوونتوس که یکی از بهترین تیم‌های جهان می‌باشد، بیانیه‌ای روشن از مقصود eFootball PES 2020 است؛ تنها بازی‌ ویدئویی که می‌توانید در نقش غول‌های ایتالیایی به بازی کردن بپردازید. ما خیلی مفتخر هستیم که یوونتوس به ما و آینده‌ی هیجان‌انگیزمان با بکدیگر باور دارد. ما خیلی به قرارداد امضا شده با کونامی افتخار می‌کنیم. این قرارداد شامل 2 نماد جهانی فوتیال و سرگرمی می‌باشد؛ یوونتوس و PES که طی 3 سال آینده در کنار یکدیگر خواهند بود. این قرارداد، به ما اجازه می‌دهد تا به طرفداران جوانمان نزدیکتر شویم و همچنین، به بیشتر دیده شدن ما بین طرفداران ورزش و ورزش‌های الکترونیکی کمک می‌کند."

به نظر می‌رسد که اوضاع لایسنس PES از هر زمان دیگری در چند سال اخیر بهتر است. پیش از این، مشخص شد که باشگاه‌های بزرگی نظیر بارسلونا و منچستر یونایتد نیز در PES 2020 لایسنس خواهند بود. حضور فوق ستاره‌هایی مثل لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و رونالدینیوی افسانه‌ای بر روی کاور بازی قطعا برای هواداران فوتیال و بازی‌های ویدئویی جذاب خواهد بود. تریلر منتشر شده در رابطه با حضور یوونتوس به صورت لایسنس شده در PES 2020 را در زیر می‌توانید تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

علاوه بر این، تایید شد که یوونتوس آخرین تیم حاضر در دموی رایگاه PES 2020 می‌باشد که در تاریخ 30 جولای(سه‌شنبه 8 مرداد) از راه می‌رسد. eFootball PES 2020 در 30 شهریور بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع متن: pardisgame