استودیوی بندای نامکو (Bandai Namco) که در گذشته به معرفی بازی SD Gundam G Generation Cross Rays پرداخته بود، امروز جزئیات تازه‌ای از این عنوان جالب را در دسترس طرفداران قرار داد. به نظر می‌رسد که در این نسخه شخصیت‌ها و سلاح‌های بیشتری قابل استفاده هستند. بسیاری از بازی‌بازان با سری بازی Gundam آشنایی دارند. […]

اطلاعات جدیدی از بازی SD Gundam G Generation Cross Rays منتشر شد

استودیوی بندای نامکو (Bandai Namco) که در گذشته به معرفی بازی SD Gundam G Generation Cross Rays پرداخته بود، امروز جزئیات تازه‌ای از این عنوان جالب را در دسترس طرفداران قرار داد. به نظر می‌رسد که در این نسخه شخصیت‌ها و سلاح‌های بیشتری قابل استفاده هستند.

بسیاری از بازی‌بازان با سری بازی Gundam آشنایی دارند. این سری بازی با سبک مبارزه‌ای جذابی که دارد، از گذشته‌های دور تاکنون عده‌ی زیادی را به خود سرگرم کرده است. جدیدترین نسخه‌ SD Gundam G Generation Cross Rays نام دارد که قرار است در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۸ (۲۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ در کشور ژاپن در دسترس قرار گیرد. نسخه‌ی غربی این بازی نیز کمی بعد عرضه خواهد شد. جهت مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر به همراه تریلری از این بازی می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

ظاهرا سازندگان از همین روزها قصد دارند تا جزئیاتی از این نسخه را در اختیار بازی‌بازان قرار دهند تا آن‌ها را برای تجربه‌ی بازی آماده کنند. در این نسخه شاهد شخصیت‌های بیشتر از جمله Shenlong Gundam و Gundam Deathscythe خواهیم بود. همچنین سلاح‌ها و وسایلی نظیر Mars Jacket، Graze Ein، Rouei و Shiden نیز در بازی قابل تجربه خواهد بود. احتمالا این ویژگی‌ها باعث می‌شوند تا بازی‌بازان با نسخه‌ای متفاوت نسبت به گذشته روبرو شوند.

منبع متن: gamefa