استودیوی کپکام (Capcom) امروز تاریخ دقیق انتشار دو بازی محبوب از سری بازی Resident Evil برروی کنسول نینتندو سوییچ را مشخص کرد. به‌زودی دارندگان این کنسول می‌توانند این دو بازی را تجره کرده و از آن‌ها لذت ببرند. اگر شما هم از دوست‌داران این سری بازی هستید، در ادامه با ما همراه باشید. Resident Evil […]

تاریخ انتشار دو بازی Resident Evil 5 و Resident Evil 6 برروی نینتندو سوییچ مشخص شد

استودیوی کپکام (Capcom) امروز تاریخ دقیق انتشار دو بازی محبوب از سری بازی Resident Evil برروی کنسول نینتندو سوییچ را مشخص کرد. به‌زودی دارندگان این کنسول می‌توانند این دو بازی را تجره کرده و از آن‌ها لذت ببرند. اگر شما هم از دوست‌داران این سری بازی هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

Resident Evil 5 و Resident Evil 6 از سری عناوین محبوب و پرطرفداری هستند که در گذشته شاهد انتشار آن‌ها برروی کنسول‌هایی نظیر اکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ بودیم. این دو نسخه کمی بعد برای رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ نیز در دسترس قرار گرفتند. همان‌طور که می‌دانید، نسخه‌های قدیمی این سری بازی قبلا برای نینتندو سوییچ منتشر شده بودند. طی مراسم E3 2019 که ماه قبل برگزار شد، شرکت کپکام از عرضه‌ی دو نسخه‌ی فوق برای این کنسول خبر داد که اطلاعات بیشتر را می‌توانید از طریق این نشانی ملاحظه کنید.

دو بازی Resident Evil 5 و Resident Evil 6 در تاریخ ۷ آبان ۱۳۹۸ (۲۹ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. جالب است بدانید که تمام بسته‌های الحاقی که در گذشته برای این دو نسخه عرضه شده بودند، برای نسخه‌ی کنسولی نیز در دسترس قرار خواهند گرفت. در صورت دریافت اخبار بیشتر در این زمینه، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع متن: gamefa