استودیوی آریکا (Arika) که قبلا به معرفی به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Fighting EX Layer پرداخته بود، تاریخ دقیق انتشار آن را نیز مشخص کرد که می‌تواند خبر مهمی برای دوست‌داران این عنوان باشد. Fighting EX Layer از سری بازی‌های به سبک مبارزه‌ای و اکشن است که شما در آن باید کنترل شخصیت دلخواه خود را […]

تاریخ انتشار به‌روزرسانی ۱٫۳٫۰ بازی Fighting EX Layer مشخص شد

استودیوی آریکا (Arika) که قبلا به معرفی به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Fighting EX Layer پرداخته بود، تاریخ دقیق انتشار آن را نیز مشخص کرد که می‌تواند خبر مهمی برای دوست‌داران این عنوان باشد.

Fighting EX Layer از سری بازی‌های به سبک مبارزه‌ای و اکشن است که شما در آن باید کنترل شخصیت دلخواه خود را به عهده گرفته و به نبرد با رقبای خود بپردازید. هر شخصیت در این بازی ظاهر و مهارت‌های متفاوتی دارد که با توجه به سلیقه‌ای که دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این بازی سال گذشته برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و پس از مدت کوتاهی شاهد انتشار آن برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز بودیم. اگر از طرفداران رقابت‌های مهیج و نفس‌گیر هستید، Fighting EX Layer را هرگز از دست ندهید. گفتنی است که استودیوی آریکا وظیفه‌ی انتشار این بازی را برعهده دارد.

تیم سازنده چند روز پیش از عرضه‌ی به‌روزرسانی ۱٫۳٫۰ این بازی خبر داد که جزئیات بیشتر را می‌توانید از طریق این نشانی مشاهده کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این به‌روزرسانی می‌توان به اضافه شدن شخصیتی به نام Area حالتی به نام Spectator Mode خبر داد. همچنین بازی‌بازان قادر خواهند بود تا به تجربه‌ی یک بخش آنلاین در بازی بپردازند. این به‌روزرسانی در تاریخ ۲۶ تیر ۱۳۹۸ (۱۷ جولای ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس قرارخواهد گرفت.

منبع متن: gamefa