رندی پیچفورد تایید کرد: Borderlands 3 از قابلیت بازی میان پلتفرمی پشتیبانی خواهد کرد اما نه در زمان عرضه

به گزارش پردیس گیم، رئیس استودیو Gearbox Software یعنی رندی پیچفورد امروز تایید کرد که عنوان Borderlands 3 از قابلیت بازی میان پلتفرمی پشتیبانی خواهد کرد اما نه در زمان عرضه، به این معنا که قابلیت بازی میان پلتفرمی از طریق یک بروزرسان پس از عرضه، به Borderlands 3 اضافه خواهد شد. شاید این مسئله برخی از طرفداران را ناامید کرده باشد اما حداقل اکنون مطمئن هستیم که زمانی می‌توانیم عنوان مورد انتظار Borderlands 3 را همراه با دوستان خود، که هر کدام از پلتفرم منحصر به فردی استفاده می‌کنند، تجربه کنیم.

توییت رندی پیچفورد در اعلام این خبر: "برخی افراد شاید تصور کنند که برنامه امروز در مورد امکان بازی میان پلتفرمی است. جشن با هم بودن فوق العاده خواهد بود اما "نه" در مورد قابلیت بازی میان پلتفرمی. اما خبر خوب: متعهد هستیم که پس از عرضه Borderlands 3 در همکاری با شرکای تجاری خود پشتیبانی از بازی میان پلتفرمی را در اسرع وقت برای این بازی به ارمغان آوریم."

تقریبا مطمئنیم که Microsoft با قابلیت بازی میان پلتفرمی بین PC و Xbox One مشکلی ندارد و باید دید که آیا Sony به Gearbox برای این قابلیت چراغ سبز نشان می‌دهد یا خیر.

توییت دیگر پیچفورد در همین رابطه: "در جهت شفاف‌سازی، در زمان عرضه Borderlands 3 به هیچ وجه از قابلیت بازی میان پلتفرمی پشتیبانی نخواهد کرد. ما با شرکای خود کار می‌کنیم تا بلافاصله پس از عرضه بازی بتوانیم تجربه بازی میان پلتفرمی کاملی را برای بازیکنان به ارمغان آوریم."

عنوان Borderlands 3 برای عرضه در تاریخ 13 سپتامبر سال جاری میلادی (جمعه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۸) بر روی PS4 ،Xbox One و PC (از طریق Epic Games Store) برنامه‌ریزی شده است.

منبع متن: pardisgame