عنوان موردانتظار Wolfenstein: Youngblood هفته‌ی آینده عرضه خواهد شد و بسیاری از دوست‌داران این سری و مخصوصا بازی‌های Co-op بالاخره می‌توانند به تجربه‌ی این بازی بنشینند. اخیرا اما سازندگان این عنوان یعنی استودیوی ماشین‌گیمز (MachineGames) مصاحبه‌ی جدیدی را انجام داده‌اند و در حین آن از ویژگی‌های غیرخطی گیم‌پلی و داستان آن صحبت کرده‌اند. با وجود اینکه […]

سازندگان از غیرخطی بودن داستان و گیم‌پلی بازی Wolfenstein: Youngblood می‌گویند

عنوان موردانتظار Wolfenstein: Youngblood هفته‌ی آینده عرضه خواهد شد و بسیاری از دوست‌داران این سری و مخصوصا بازی‌های Co-op بالاخره می‌توانند به تجربه‌ی این بازی بنشینند. اخیرا اما سازندگان این عنوان یعنی استودیوی ماشین‌گیمز (MachineGames) مصاحبه‌ی جدیدی را انجام داده‌اند و در حین آن از ویژگی‌های غیرخطی گیم‌پلی و داستان آن صحبت کرده‌اند.

با وجود اینکه امکان تجربه‌ی بازی Wolfenstein: Youngblood به صورت تک‌نفره نیز وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که این عنوان قصد دارد تا یک تجربه‌ی کاملا منحصربفرد را به بازی‌بازانی که بخش داستانی آن را به صورت Co-op پیش می‌برند تحویل دهد. برای مثال، بازی‌بازان می‌توانند مراحل و ماموریت‌های این عنوان را بدون هیچگونه ترتیب قبلی تجربه کرده و در پی آن، روایت‌های داستانی متفاوتی را به چشم بینند.

به تازگی آقای جرک گوستافسون (Jerk Gustafsson)، مدیرعامل استودیوی ماشین‌گیمز در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت Videogameschronicle انجام داده است، از نگرانی نسبتا بالای سازندگان Wolfenstein Youngblood در مقایسه با عناوین پیشین صحبت کرده است. او بخشی از این نگرانی را مربوط به بخش‌های جدید این بازی می‌داند.

راستش را بخواهید حس خوبی نسبت به این بازی دارم. البته مقداری ترس نیز در کنار این خوشحالی وجود دارد؛ چراکه کارهای نسبتا جدیدی را در Wolfenstein: Youngblood امتحان کرده‌ایم که در بازی‌های قبلی به سراغشان نرفته بودیم. مواردی همچون Co-op، غیر خطی بودن و بخش ارتقای سطح بازی‌بازان در این بازی که پیش از این در هیچ کدام از بازی‌های خود آن‌ها را امتحان نکرده‌ایم. از آنجایی که بخش Co-op امکان تجربه‌ی بازی به همراه دوستان خود را به بازی‌باز می‌دهد، بسیار برای من هیجان‌انگیز است.

بخش Co-op موارد جدید و تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند که به دلیل تجربه‌ی نسبتا کم ما با این بخش، سختی‌ها و چالش‌های جدیدی را برای ما به همراه داشته است. من عقیده داشتم که استودیوی ما باید چنین قدمی را برمی‌داشت. این بخش از Wolfenstein: Youngblood ما را مجبور کرد تا به شکلی غیرخطی به داستان و گیم‌پلی بازی نگاه کنیم.

بازی Wolfenstein: Youngblood در تاریخ ۴ مردادماه سال جاری (۲۶ جولای ۲۰۱۹) برروی کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. اگر هنوز برای تجربه‌ی این عنوان آماده نشده‌اید، پیشنهاد می‌شود سیستم موردنیاز آن را از این نشانی مشاهده کنید. برای آشنایی بیشتر با این بازی نیز می‌توانید پیش‌نمایش آن را تحت عنوان اکشن، سرگرم کننده، لذت بخش… | پیش نمایش Wolfenstein Youngblood مطالعه نمایید.

منبع متن: gamefa