آیا لیدی گاگا در Cyberpunk 2077 حضور خواهد داشت؟

از سال گذشته تاکنون شایعات زیادی مبنی بر اینکه لیدی گاگا هم قرار است در بازی نقش‌آفرینی آینده‌محور استودیوی CD Projekt RED یعنی Cyberpunk 2077 حضور داشته باشد دیده می‌شوند. وقتی ماه گذشته فهمیدیم کیانو ریوز نقش بزرگی در داستان این بازی خواهد داشت، احتمال حضور لیدی گاگا هم بیش از پیش شد. متاسفانه اما به‌نظر می‌رسد این حرف‌ها درست نیستند چراکه آلوین لیو به عنوان کارگردان رابط کاربری Cyberpunk 2077، این شایعات را تکذیب کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، لیو در مصاحبه اخیر خود با WCCFTECH، راجع به موضوعات زیادی مثل درجه‌های سختی مختلف و سیستم تحت تعقیب صحبت کرد اما در پاسخ به سوال مربوط به حضور لیدی گاگا گفت: "او بسیار سایبرپانکی است و می‌توانست مناسب باشد اما در بازی حضور ندارد."

او در ادامه مجددا درباره نحوه استخدام کیانو ریوز برای بازی در نقش Johnny Silverhand در Cyberpunk 2077 توضیح داد: "بسیاری از افراد استودیوی ما عاشق The Matrix ،Johnny Mnemonic ،Speed و این موارد هستند و او بسیار با سبک بازی و کار ما سازگار بود. وقتی هم سراغ کیانو ریوز رفتیم، وی گفت می‌تواند دید هنری پشت این داستان را درک کند بنابراین با ما همکاری خواهد نمود."

قطعا تاسف برانگیز است که شایعات حضور لیدی گاگا در Cyberpunk 2077 حقیقت نداشتند اما وقتی آن‌ها تا این مدت توانسته بودند نقش کیانو ریوز در بازی را مخفی نگه دارند، کسی چه می‌داند چه سوپرایزهای دیگری را پنهان کرده‌اند؟ امیدواریم در آینده نزدیک جزئیات بیشتری به‌دست آوریم. در غیر این صورت، باید تا 28 فروردین سال 1399 منتظر باشیم تا بازی برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر شود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا از عدم حضور لیدی گاگا در Cyberpunk 2077 ناراحت هستید؟ به‌نظر شما چه سلبریتی‌هایی در بازی حضور خواهند داشت؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame