کمپانی Sony استودیوی فرست‌پارتی خود San Diego را به دفتری جدید منتقل کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، توسعه‌دهنده‌ی سری بازی‌ MLB یعنی استودیوی Sony San Diego جدیدترین استودیوی فرست‌پارتی کمپانی سونی است که به نظر می‌رسد در حال گسترش و ارتقا می‌باشد. بر اساس گزارش یکی از کارکنان استودیو یعنی "الکس گومبوس"(Alex Gombos) استودیوی San Diego حال دفتر و لوگوی جدیدی دارد که ظاهرا به معنای شروعی تاره برای آن‌هاست. 

بر اساس پست "الکس گومبوس" بر روی توئیتر دفتر جدید شامل اتاق استراحت در فضای آزاد، اتاق جلسات و ملاقات ارتقایافته و برخی دیگر امکانات می‌باشد. همچنین، این کارمند تصویری از خود را در کنار فضای جدید استودیو منتشر کرده است که در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

این اولین باری نیست که یکی از استودیوهای فرست‌پارتی Playstaion گسترش می‌یابد. پیش از این، استودیوهای Bend (سازنده‌ی بازی Days Gone، استودیوی Santa Monica (خالق قرنچایز God of War) و Guerriella Games (توسعه‌دهندگان Horizon Zero Dawn و Killzone) به ساختمان‌های جدیدی نقل مکان کرده بودند. تمامی این تصمیمات و تغییرات، اثباتی است بر حرف رئیس کمپانی Sony Interactive Entertainment "جیم رایان" که گفته بود "Playstation به سرمایه‌گذاری خود بر روی عناوین انحصاری ادامه می‌دهد."

منبع متن: pardisgame