استودیوی مستقل شیرو گیمز (Shiro Games) اعلام کرد که آخرین اثر این استودیو همراه با بسته‌های الحاقی جدید تا پایان سال جاری میلادی برای کنسول‌های نسل هستم در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی Northgard در ۴ اسفند ۱۳۹۵ (۲۲ فوریه‌ی ۲۰۱۷) به صورت دسترسی زودهنکام در اختیار پلتفرم رایانه‌ی شخصی و سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و […]

تاریخ عرضه‌ی Northgard برای کنسول‌های نسل هشتم مشخص شد

استودیوی مستقل شیرو گیمز (Shiro Games) اعلام کرد که آخرین اثر این استودیو همراه با بسته‌های الحاقی جدید تا پایان سال جاری میلادی برای کنسول‌های نسل هستم در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Northgard در ۴ اسفند ۱۳۹۵ (۲۲ فوریه‌ی ۲۰۱۷) به صورت دسترسی زودهنکام در اختیار پلتفرم رایانه‌ی شخصی و سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس قرار گرفت. همچنین در ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ (۴ مارس ۲۰۱۸) نیز به صورت کامل در دسترس کاربران قرار گرفت که با واکنش بسیار مثبت منتقدین و کاربران رو به رو شد.

حال استودیوی شیرو گیمز طی بیانیه‌ی جدیدی، نسبت به مشخص کردن تاریخ عرضه‌ی این اثر برروی کنسول‌های نسل هشتم اقدام کرد. بر اساس توضیحات شیرو گیمز، عنوان Northgard در تاریخ ۴ مهر ۱۳۹۸ (۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹) در دسترس کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.

همچنین شیرو گیمز طی این بیانیه نسبت به معرفی بسته‌ی الحاقی Northgard: Conquest برای نسخه‌ی رایانه‌ی شخصی اقدام کرد که در واقع نسخه‌ی دوبله شده بازی به زبان انگلیسی است. البته در کنار باز عرضه‌ی این بازی و همچنین بسته‌ی الحاقی جدید آن، شاهد عرضه‌ی یک بازی رومیزی بر پایه‌ی این اثر با نام Northgard: Uncharted Lands هستیم.

در بازی Northgard که در سبک استراتژی توسعه یافته است، بازیبازان باید با انتخاب یکی از ۹ قبیله‌ی وایکینگ حاضر در بازی، به مناطق جدیدی سفر کرده و با ساخت و توسعه‌ی کلونی در این مناطق، کنترل آن‌ها را در اختیار بگیرند. روایت بازی Northgard بر پایه‌ی افسانه‌های نورس و اسکاندیناوی است و به همین دلیل نیز شاهد حضور موجودات و هیولاهای افسانه‌ای این جهان غنی هستیم.

در حال حاضر اطلاعاتی از سوی شیرو گیمز نسبت به دسترسی رایگان به دو قبیله‌ی The Horse و The Dragon، یکی از ۹ قبیله‌ی اصلی منتشر نگشته است اما احتمال می‌رود که بازی‌بازان برروی نسخه‌ی کنسولی نیز باید به صورت جداگانه، این دو قبیله را در قالب یک بسته‌ی الحاقی پولی به مبلغ ۴٫۴۹ یورو دریافت کنند.

بازی Northgard در حال حاضر یه قیمت ۲۷٫۹۹ یورو در دسترس پلتفرم رایانه‌ی شخصی قرار دارد. این اثر به تازگی، فروش بیش از دو میلیون نسخه‌ای را بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شیرو گیمز تجربه کرده است که در حال حاضر به عنوان یکی از پر فروش‌ترین آثار استراتژی به حساب می‌آید.

منبع متن: gamefa