طرفداران سبک نقش‌آفرینی ژاپنی به خوبی با سری بازی‌های Dragon Quest آشنا هستند. همان‌طور که می‌دانید نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی Dragon Quest XI که در سال ۲۰۱۷ در دسترس کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو ۳DS قرار گرفته بود، تا مدتی دیگر برروی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، این نسخه […]

مراحل توسعه‌ی نسخه‌ی ژاپنی Dragon Quest XI به پایان رسید

طرفداران سبک نقش‌آفرینی ژاپنی به خوبی با سری بازی‌های Dragon Quest آشنا هستند. همان‌طور که می‌دانید نسخه‌ی بهبود یافته‌ی بازی Dragon Quest XI که در سال ۲۰۱۷ در دسترس کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو ۳DS قرار گرفته بود، تا مدتی دیگر برروی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، این نسخه از بازی مراحل توسعه‌ی خود را پشت سر گذاشته است.

تهیه کننده‌ی این بازی، هاکوتو اوکاموتو (Hokuto Okamoto)، با انتشار پیامی در حساب توییتر خود تایید کرد که مراحل توسعه‌ی نسخه‌ی ژاپنی این بازی به پایان رسده و بازی به اصطلاح گلد شده است. آقای اوکاموتو در پیام منتشر شده بیان کرده‌اند که نسخه‌ی غربی بازی هنوز گلد نشده است. البته با توجه به نزدیک بودن زمان انتشار بازی، نسخه‌‎ی غربی Dragon Quest XI نیز به احتمال بسیار زیاد مراحل پایانی توسعه‌ی خود را پشت سر می‌گذارد.

بازی Dragon Quest XI در تاریخ ۵ مهر ماه سال جاری (۲۷ سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa