همان طور که می‌دانید بازی Ghost Recon Breakpoint کمتر از ۳ ماه دیگر عرضه خواهد شد و تاکنون اطلاعات و جزئیات زیادی از این عنوان منتشر شده است. حال به تازگی، جزئیات جدیدی از رده‌بندی سنی بازی منتشر شده است. همه‌ی این اطلاعات هم‌اکنون در سایت رسمی سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی (ESRB) در دسترس […]

رده‌بندی سنی بازی Ghost Recon Breakpoint مشخص شد

همان طور که می‌دانید بازی Ghost Recon Breakpoint کمتر از ۳ ماه دیگر عرضه خواهد شد و تاکنون اطلاعات و جزئیات زیادی از این عنوان منتشر شده است. حال به تازگی، جزئیات جدیدی از رده‌بندی سنی بازی منتشر شده است. همه‌ی این اطلاعات هم‌اکنون در سایت رسمی سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی (ESRB) در دسترس است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازی Ghost Recon Breakpoint به دلیل خشونت زیاد، خون‌ریزی اعضای بدن دشمنان و دیالوگ‌های رکیک دارای درجه‌‌ی سنی بزرگسال (Mature) و مناسب افراد بالاتر از ۱۷ سال است. درجه‌بندی سنی بازی به طور خلاصه به نمونه‌های مختلفی از خشونت در این بازی اشاره می‌کند؛ مانند حمله‌ به دشمنان با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و اعدام آن‌ها توسط بازی‌بازان.

پیش از این اطلاعاتی در مورد آزادی عمل بازی‌بازان و تنوع ماموریت‌ها در این عنوان منتشر شده بود.

بازی Ghost Recon Breakpoint در تاریخ ۱۳ مهرماه سال جاری (۴ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، پلتفرم رایانه‌های شخصی و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa