علرغم مکانیک بازی‌کردن در نقش هر شخصیت، داستان در Watch Dogs Legion بخش بزرگی از بازی را تشکیل می‌دهد

همان‌طور که می‌دانید شرکت Ubisoft با Legion و قابلیت بازی‌کردن در نقش هر شخصیت و NPC در بازی، تصمیم به ارائه‌ی یک گیم‌پلی غرق‌کننده و خاص در آخرین نسخه از سری Watch Dogs گرفته است. اما خب این رویکرد سبب می‌شود تا چیزهایی نظیر داستان، روایت و شخصیت‌پردازی در بازی تحت تاثیر قرار گرفته و هیچ پروتاگونیست مرکزی و اصلی‌ـی در بازی وجود نداشته باشد. و این بدین معناست که داستان به اینکه با چه شخصیتی بازی می‌کنید و آیا وی هنوز زنده است یا نه، و چندین فاکتور متغیر دیگر بستگی داشته باشد.

معمولا در چنین زمانی انتظار می‌رود که بازی تمرکز کمتری برروی داستان و روایت داشته باشد ولی به نظر می‌رسد Watch Dogs Legion این گونه نیست و حتی خط داستانی بازی با توجه به چیزهایی که بالاتر گفته شد، نزدیک به 20 متغیر مختلف برای پیشبردِ داستان داشته باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، به تازگی "کنت هادسون"، کراگردان بخش طراحی بازی در مصاحبه‌ای با وبسایت Spiel Times گفته که در Watch Dogs Legion علیرغم قابلیت بازی‌کردن در نقش هر شخصیت، داستان بازی و روایت آن کاملا مهم و جدی است.

"من می‌دانم که قابلیت "بازی‌کردن در نقش هر فردِ ممکن" یک خلاقیت تکنولوژیکال دیوانه‌وار بوده و شبیه‌سازی آن مشکل است؛ ولی با این وجود داستان و روایت هم‌چنان بخش بزرگی از بازی را تشکیل می‌دهند. داستان همیشه بخشی بزرگ و مهمی از این سری بوده و Legion نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما 5 خط داستانی متفاوت در بازی داریم و هر کدام از آن‌ها به یک ستون و موضوع اصلی از بازی وابسته هستند. "

"برای مثال، بگذارید در مورد خط داستانی‌ـی که درمورد وضعیت نظارت است، صحبت کنیم. تم و طرح اصلی این داستان درباره درباره جاسوسانی است که با استفاده از تکنولوژی و نفوذ به بخش‌های داخلی، از مردم لندن و انگلیس جاسوسی می‌کنند. این داستان درباره نظارت و وضعیت کلیِ آن است؛ برای مثال داستانی دیگر نیز داریم که پیرامون قراردادهای خصوصی ارتش و جایگزین شدن آن‌ها با پلیس است. "

"هر کدام از این 5 خط داستانی به ستون‌های اصلی بازی که تمی خاص دارند، مرتبط هستند." وی در ادامه گفت: "خب فعلا درباره دیگر خط‌های داستانی صحبت نمی‌کنم. ولی خب هر کدام از آن‌ها مطمئنا به ستون‌ها و تم‌های اصلی بازی مرتبط هستند."

بازی Watch Dogs Legion در تاریخ 6 مارس 2020 (16 اسفند 1398) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم‌های Stadia و PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame