همان طور که می‌دانید بازی Control، آخرین ساخته‌ی استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) کمتر از دو ماه دیگر عرضه خواهد شد. در حالی که به نظر می‌رسد با عنوان خاصی روبه‌رو هستیم، اما با این حال بسیاری از عناصر بازی‌های پیشین این استودیو را در خود دارد. یکی از بزرگترین عناوین این استودیو بازی Alan […]

نویسنده‌ی Alan Wake همچنان خواهان ساخت دنباله‌ی بازی است

همان طور که می‌دانید بازی Control، آخرین ساخته‌ی استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) کمتر از دو ماه دیگر عرضه خواهد شد. در حالی که به نظر می‌رسد با عنوان خاصی روبه‌رو هستیم، اما با این حال بسیاری از عناصر بازی‌های پیشین این استودیو را در خود دارد. یکی از بزرگترین عناوین این استودیو بازی Alan Wake است که ابتدا در سال ۲۰۱۰ برای کنسول اکس‌باکس ۳۶۰ و سپس در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران و منتقدین مواجه شود.

دنباله‌ی این بازی چند سال پیش در دست کار قرار داشت، اما به دلیل روند توسعه‌ی طولانی و مشکلات با شرکت مایکروسافت به عنوان ناشر، روند ساخت آن نیمه‌کار ماند و در نهایت این بازی لغو گردید. با این وجود، آقای سم لیک (Sam Lake) نویسنده‌ی Alan Wake، همچنان امیدوار است که دنباله‌ی این عنوان ساخته شود. وی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN، از تمایل خود به ساخت دنباله‌ی Alan Wake گفت و اشاره کرد که برای تحقق این موضوع باید برخی چیزها در شرایط درست و صحیح انجام شود.

وی اظهار داشت:

من می‌خواهم این کار را انجام دهم. تا اینجا زمان بسیاری گذشته است. لازم است برخی چیزها به درستی انجام شود. هر چیزی نیاز دارد تا در مکان خودش قرار گیرد که تحقق این امر بسیار سخت است. برای ساخت بازی‌های بزرگ باید بسیاری از چیزها با یکدیگر هماهنگ باشند. امیدوارم روزی این امر برای دنباله‌ی Alan Wake تحقق یابد.

از آنجایی که چندی پیش استودیوی رمدی حق امتیاز و نشر Alan Wake بدست آورد، به نظر می‌رسد احتمال ساخته دنباله‌ی این عنوان بیشتر از گذشته است. آخرین بسته الحاقی بازی با نام American Nightmare در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و با یک کلیف‌هنگر به پایان رسید. آیا در آینده دنباله‌ی Alan Wake را خواهیم دید؟

نظر شما در این خصوص چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa