در حال حاضر می‌دانیم که استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) قرار است پوسته‌ها و لباس‌های مختلفی را برای شخصیت‌های بازی Marvel’s Avengers طراحی کند. اما تابحال هیچگونه تصویری از آن‌ها منتشر نشده بود. به تازگی اما یکی از کسانی که موفق شده بود در کنفرانس شرکت مارول Marvel در نمایشگاه کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۹ شرکت […]

تصاویری از لباس‌های ثانویه‌ی شخصیت‌های بازی Marvel’s Avengers فاش شد

در حال حاضر می‌دانیم که استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) قرار است پوسته‌ها و لباس‌های مختلفی را برای شخصیت‌های بازی Marvel’s Avengers طراحی کند. اما تابحال هیچگونه تصویری از آن‌ها منتشر نشده بود. به تازگی اما یکی از کسانی که موفق شده بود در کنفرانس شرکت مارول Marvel در نمایشگاه کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۹ شرکت کند، تصاویری را از پوسته‌های ثانویه‌ی شخصیت‌های این بازی به اشتراک گذاشته است.

بازی Marvel’s Avengers همانطور که از نامش پیداست، قرار است جمعی از ابرقهرمانان دنیای مارول را به دور یکدیگر آورده تا با کمک یکدیگر باز هم دنیا را از تهدیدهای احتمالی دیگر نجات دهند. همچون بازی‌های دیگری که در این سبک وجود دارد، طرفداران و بازی‌بازان دوست دارند تا لباس‌های مختلفی را بر تن شخصیت‌های موردعلاقه‌ی خود مشاهده کنند. خوشبختانه یکی از کسانی که هفته‌ی گذشته در کنفرانس شرکت مارول Marvel در نمایشگاه کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۹ حضور یافته بود، تصاویری را از لباس‌های ثانویه‌ی شخصیت‌های Iron Man ،Captain America ،Black Widow و Thor منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

لباس پولک‌دار و Sam Wilson شخصیت Captain America:

لباس Viking شخصیت Thor:

لباس MK 42 شخصیت Iron Man:

لباس ثانویه‌ی شخصیت Black Widow:

همانطور که مشاهده می‌کنید، لباس Sam Wilson شخصیت Captain America به یک پوسته‌ی کامل برای این شخصیت شباهت دارد. یکی از مواردی که سوالاتی را به وجود آورده است همین لباس Sam Wilson است. چراکه اگر قرار باشد این شخصیت در بازی حاضر باشد، احتمالا به یک صداگذار جدید نیز برای او وجود دارد. در حال حاضر اطلاعاتی از این مورد در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که استودیوی کریستال داینامیکس در آینده به این سوالات کاربران جواب دهد.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ (۱۵ می سال ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم‌ رایانه‌ی شخصی و همچنین سرویس گوگل استدیا عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa