محتویات اولین بسته‌ی الحاقی Marvel Ultimate Alliance 3 مشخص شد

بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order به تازگی و برای کنسول Switch عرضه شده و به نظر می‌رسد که طبق اخبار منتشر شده این بازی توانسته فعلا فروش خوب و بیشتر از حد انتظار ناشر بازی را تجربه کند. همچنین قبل از این نیز مشخص شده بود که قرار است در زمان‌های مختلف بسته‌های الحاقی مختلقی برای بازی عرضه شود و از این طریق نیز کاراکترها و مراحل جدیدی به بازی اضافه شود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Vg247، حال به تازگی و در جریان جدیدترین اخبار منتشر شده از این بازی، محتویات اولین بسته‌ی الحاقی Marvel Ultimate Alliance 3 مشخص شد.

این بسته‌ی الحاقی قرار است در تاریخ 30 ماه سپتامبر (8 ماه مهر) عرضه شود. همچنین قرار است بوسیله‌ی این بسته‌ی الحاقی کاراکترهای Blade ،Moon Knight ،Morbius و The Punisher به بازی اضافه شوند و ماموریت Marvel Knights: Curse of the Vampire نیز به بازی اضافه خواهد شد.

در بسته‌های الحاقی آینده‌ی این بازی نیز قرار است کاراکترهایی از دو گروه X-Men و Fantastic Four به بازی اضافه شوند. این بسته‌های الحاقی برای کسانی سیزن پس این بازی را دارند نیز رایگان خواهد بود. بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order هم اکنون برای کنسول Switch در دسترس است.

منبع متن: pardisgame