امروز استودیوی ندررلم (NetherRealm) از پوسته‌ی کاملا جدید بازی Mortal Kombat 11 رونمایی نمود و قرار است طرفداران این بازی در تمامی پلتفرم‌ها از آن لذت ببرند زیرا نه‌تنها به زودی منتشر خواهد شد، بلکه دسترسی به آن ۱۰۰ درصد رایگان خواهد بود. به طور دقیق‌تر، این مورد پوسته‌ی دیمیتری وگاس ساب‌زیرو (Dimitri Vegas Sub-Zero) […]

از پوسته‌ی رایگان شخصیت ساب‌زیرو در بازی Mortal Kombat 11 رونمایی شد

امروز استودیوی ندررلم (NetherRealm) از پوسته‌ی کاملا جدید بازی Mortal Kombat 11 رونمایی نمود و قرار است طرفداران این بازی در تمامی پلتفرم‌ها از آن لذت ببرند زیرا نه‌تنها به زودی منتشر خواهد شد، بلکه دسترسی به آن ۱۰۰ درصد رایگان خواهد بود.

به طور دقیق‌تر، این مورد پوسته‌ی دیمیتری وگاس ساب‌زیرو (Dimitri Vegas Sub-Zero) خواهد بود که دقیقا همان‌طور که از نام آن پیدا است، دیمیتری وگاس در نقش ساب‌زیرو خواهد بود. همچنین، این پوسته‌ی ثانویه به زودی و در تاریخ پنج‌شنبه، ۳۱ مردادماه (۲۲ آگوست) و همان‌طور که ذکر شد به طور رایگان منتشر خواهد شد. دیمیتری وگاس، یک موسیقی‌دان و دی‌جی مشهور است که تاکنون نقش‌هایی را نیز به عنوان بازیگر، ایفا نموده است. این دی‌جی اهل بلژیک برای ساخت نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی موسیقی متن کلاسیک مجموعه‌ی Mortal Kombat با استودیوی ندررلم همکاری داشته است که در تریلر رونمایی از بازی Mortal Kombat 11، مورد استفاده قرار گرفت. به همین جهت، این موضوع می‌تواند یکی از دلایل ساخت این پوسته برای شخصیت ساب‌زیرو محسوب شود.

لازم به ذکر است که از صدای دیمیتری نیز به منظور ادای چند خط دیالوگ جدید نیز استفاده شده است ولی از جزییات و میزان گستردگی آن‌ها، اطلاعاتی ارائه نشده است. اما این موضوع می‌تواند برای بسیاری از بازی‌بازان و مخصوصا طرفداران وی بسیار جالب‌توجه باشد. در حال حاضر از ظاهر این پوسته رونمایی نشده است ولی استودیوی ندررلم، تصویری را برای هیجان‌زده نمودن طرفداران منتشر ساخته است که در قسمت پایین می‌توانید آن را مشاهده نمایید:

دیمیتری وگاس ساب‌زیرو (Dimitri Vegas Sub-Zero)

بازی Mortal Kombat 11 در حال حاضر برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. علاقه‌مندان می‌توانند نقد و بررسی کامل این بازی را از این نشانی و به قلم سعید آقابابایی مطالعه نمیاند. علاوه بر این، شما می‌توانید هایلات اختصاص گیمفا از این بازی را نیز تماشا نمایید. اگر از طرفداران این بازی هستید، مطالعه‌ی راهنمای اجرای تکنیک‌های مرگبار و خونین این بازی در مقاله‌ی ساده نخواهی مرد! | راهنمای اجرای تمام Fatality ها در Mortal kombat 11 به شما توصیه می‌شود.

منبع متن: gamefa