جدیدترین ساخته‌ی استودیوی کوالیشن (Coalition) یعنی Gears 5 پس از انتشار، نقشه‌های بخش چندنفره را به صورت رایگان دریافت خواهد کرد و شامل سیزن پس و یا هیچ لوت باکسی نمی‌شود. اگرچه امکان دریافت آیتم‌ تزئینی و پاداش‌های مختلف تنها از طریق تجربه‌ی بازی وجود دارد ولی شما همچنان می‌توانید برخی از این موارد را […]

امکان خرید مستقیم شخصیت‎ها در Gears 5 وجود دارد

جدیدترین ساخته‌ی استودیوی کوالیشن (Coalition) یعنی Gears 5 پس از انتشار، نقشه‌های بخش چندنفره را به صورت رایگان دریافت خواهد کرد و شامل سیزن پس و یا هیچ لوت باکسی نمی‌شود. اگرچه امکان دریافت آیتم‌ تزئینی و پاداش‌های مختلف تنها از طریق تجربه‌ی بازی وجود دارد ولی شما همچنان می‌توانید برخی از این موارد را به صورت مستقیم خریداری کنید. آیتم‌های ارتقا دهنده‌ی میزان تجربه (XP Booster) و شخصیت‌های حاضر در بازی از جمله مواردی هستند که قابلیت خرید مستقیم آن‌ها توسط پول واقعی وجود خواهد داشت.

همانند بازی‌های تیراندازی رقابتی مانند Rainbow Six Siege، بازی Gears 5 نیز شخصیت‌های مختلفی را در بخش چندنفره در اختیار شما قرار می‌دهد. اگرچه امکان آزاد کردن این شخصیت‌ها تنها از طریق تجربه‌ی بازی وجود دارد ولی اگر دوست ندارید بیش از اندازه منتظر بمانید، می‌توانید شخصیت مورد نظر خود را به صورت مستقیم خریداری کنید. کارگردان بخش چندنفره‌ی بازی Gears 5، ریون کلیون (Raven Cleven) و مدیر نوآوری بخش مسابقات Esport، رز گانسون (Rose Gunson)، در مصاحبه با وب‌سایت GameSpot بیان کردند که «با توجه به این که شخصیت‌های جدید برروی گیم‌پلی تاثیر می‌گذارند، با هدف حفظ تعادل بازی در کنار قابلیت خرید مستقیم آن‌ها، امکان به دست آوردن این شخصیت‌ها تنها از طریق تجربه‌ی بازی وجود خواهد داشت».

بازی‌بازان اشراف کاملی برروی شخصیت انتخابی خود خواهند داشت و هیچ المان تصادفی در زمان خرید وجود ندارد. نقشه‌ها و Escape Hiveهای جدید به صورت رایگان در اختیار همه قرار می‌گیرند. اگرچه هیچ لوت باکسی برای خرید در بازی Gears 5 وجود ندارد ولی پاداش‌های مختلفی در بازی دجود دارند که از طریق تجربه‌ی این عنوان قابل دست‌یابی هستند. اگر بازی‌بازان ترجیح دهند که آیتم‌های تزئینی موجود را از طریق واحد پولی Iron تهیه کنند، اشراف کاملی برروی آن‌چه که خریداری می‌کنند، خواهند داشت.

اگرچه همچنان شاهد وجود خریدهای درون‌برنامه‌ای در بازی Gears 5 هستیم ولی استودیوی کوالیشن به هواداران اطمینان داده است که آن‌ها می‌توانند به صورت آگاهانه و بدون نگرانی از وجود خرید تصادفی، آیتم‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

بازی مورد انتظار Gears 5 در تاریخ ۱۹ شهریور ماه سال جاری (۱۰ سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به این بازی را از طریق وب‌سایت خبری تحلیلی گیمفا دنبال نمایند.

منبع متن: gamefa