آیا دو شرکت کپکام (Capcom) و سونی قصد دارند با همکاری یکدیگر از نسخه‌ی جدید سری مبارزه‌ای Street Fighter در جریان مراسم Evo رونمایی کنند؟ این موضوعی است که بسیاری از کاربران امروز در فضای مجازی به آن پرداخته بودند. امروز حساب رسمی نمایشگاه Evo همکاری خود با شرکت سونی و استفاده از کنسول پلی‌استیشن […]

اخبار جدیدی از پلی‌استیشن در Evo 2019 منتشر خواهد شد

آیا دو شرکت کپکام (Capcom) و سونی قصد دارند با همکاری یکدیگر از نسخه‌ی جدید سری مبارزه‌ای Street Fighter در جریان مراسم Evo رونمایی کنند؟ این موضوعی است که بسیاری از کاربران امروز در فضای مجازی به آن پرداخته بودند. امروز حساب رسمی نمایشگاه Evo همکاری خود با شرکت سونی و استفاده از کنسول پلی‌استیشن ۴ برای نمایش ۸ بخش از ۹ بخش اصلی این نمایشگاه را تایید کرد. علاوه بر این، اعلام یک یا چند خبر جدید مربوط به کنسول پلی‌استیشن در جریان این نمایشگاه نیز تایید شده است. اگرچه محتوای این اخبار به صورت رسمی مشخص نشده‌اند ولی بسیاری از کاربران انتظار یک یا چند معرفی جدید در جریان این مراسم را دارند.

اگر این مسائل را در کنار مشکلاتی که به بازی Street Fighter V از زمان عرضه با آن‌ها روبه‌رو بوده، قرار دهیم به این نتیجه می‌رسیم که به احتمال زیاد شرکت کپکام آماده است تا از نسخه‌ی جدید این سری رونمایی کند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، باید انتظار انحصاری شدن بازی Street Fighter VI برروی کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ و یا حتی پلی‌استیشن ۵ را داشته باشیم. در پیام منتشر شده در حساب رسمی توییتر نمایشگاه Evo آمده است:

ما از همکاری خود با پلی‌استیشن برای نمایشگاه Evo2019 بسیار هیجان‌زده هستیم. ۸ عدد از ۹ عنوان اصلی برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ نمایش داده خواهند شد. این نمایشگاه را از دست ندهید و منتظر انتشار اخبار بیشتر از پلی‌استیشن در Evo باشید.

البته در این میان برخی از کاربران بر این باور هستند که باید منتظر معرفی یکی از شخصیت‌های انحصاری کنسول پلی‌استیشن ۴ برای بازی Super Smash Bros. Ultimate یا بازگشت دوباره‌ی PlayStation All Stars باشیم. اگرچه احتمال معرفی یا انتشار یک خبر جدید از PlayStation All Stars کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد ولی اضافه شدن شخصیت‌های پلی‌استیشن به بازی مبارزه‌ای Super Smash Bros. Ultimate غیرممکن نیست.

همان‌طور که احتمالا هم می‌دانید، نمایشگاه Evo 2019 در تاریخ ۱۱ مرداد ماه سال جاری (۲ آگوست) آغاز شده و به مدت ۳ روز در جریان خواهد بود. براساس اخبار منتشر شده از این نمایشگاه، بازی Super Smash Bros. Ultimate رویداد اصلی این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

منبع متن: gamefa