به تازگی شرکت بتسدا (Bethesda) اعلام کرده است که بازی محبوب و موردانتظار Wolfenstein Youngblood زودتر از تاریخ تعیین شده برای پلتفرم ‌رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. جدیدترین نسخه‌ی سری بازی‌های Wolfenstein اواخر هفته‌ی جاری عرضه می‌شود و بازی‌بازان می‌توانند پس از مدت‌ها انتظار، این بازی را تجربه کنند. گفتنی است که استودیوی ماشین گیمز (Machine […]

بازی Wolfenstein Youngblood زودتر از موعد برای رایانه های شخصی عرضه می‌شود

به تازگی شرکت بتسدا (Bethesda) اعلام کرده است که بازی محبوب و موردانتظار Wolfenstein Youngblood زودتر از تاریخ تعیین شده برای پلتفرم ‌رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. جدیدترین نسخه‌ی سری بازی‌های Wolfenstein اواخر هفته‌ی جاری عرضه می‌شود و بازی‌بازان می‌توانند پس از مدت‌ها انتظار، این بازی را تجربه کنند. گفتنی است که استودیوی ماشین گیمز (Machine Games) و بتسدا به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار بازی مذکور را برعهده دارند.

به تازگی بتسدا با ارسال توئیتی به عرضه شدن بازی برروی کنسول‌های مختلف در تاریخ مقرر شده اشاره کرده و پس از این توئیت از سوی بتسدا، سوالاتی از سوی طرفداران در رابطه با تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این عنوان مطرح شده بود. بتسدا در نهایت اعلام نمود، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Wolfenstein Youngblood در تاریخ پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ (۲۵ جولای ۲۰۱۹ میلادی) عرضه می‌شود.

این عنوان همچنین در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۹۸ (۲۶ جولای ۲۰۱۹) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید هایلایت منتشر شده توسط گیمفا را از این نشانی مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa