هنری کویل توضیح می‌دهد که چرا Roach برای گرالت بسیار مهم است

نتفلیکس در هفته گذشته طی همایش Comic Con بالاخره از سریال The Witcher با انتشار اولین تریلر رونمایی کرد که شاهد نمایش زیبایی بودیم. حال وقت آن رسیده تا اطلاعات بیشتری از Roach به‌دست آوریم که همان اسب گرالت است (در واقع گرالت برروی تمام اسب‌های خود اسم Roach را می‌گذارد).

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، خوشبختانه هنری کویل که نقش شخصیت اصلی سریال یعنی گرالت را بازی می‌کند، در طول یک پنل ویژه راجع به Roach و اینکه چرا برای گرالت بسیار مهم است صحبت کرد:

"گرالت بدون Roach گرالت نمی‌شود. ما به‌همراه گرالت Roach را در آغاز این داستان ملاقات می‌کنیم و همان‌طور که بسیاری از شما می‌دانید، Roach بیشتر از یک اسب است. او به مانند یک نشان برای گرالت حقیقی و آزموده است چون این اسم را برای تمام اسب‌های خود می‌گذارد زیرا گرالت 100 سال زندگی کرده و اسب‌ها تا این حد زنده نمی‌مانند. گرالت در داستان پیش از این با چندین Roach سفر کرده و نقطه دسترسی او به بشریت است."

همان‌طور که می‌دانید، سری بازی‌های The Witcher توانستند نسبت به کتاب‌ها Roach را به اسب محبوب‌تری تبدیل کنند بنابراین جای خوشحالی است تا ببینیم در سریال هم که اقتباسی از کتاب‌هاست و نه بازی‌ها، سازندگان متوجه اهمیت Roach در داستان شده‌اند.

گرالت در بسته داستانی Blood And Wine برای The Witcher 3 طی بخشی از داستان می‌تواند با Roach صحبت کند البته نمی‌دانیم قرار است چنین چیزی را در سریال هم ببینیم یا خیر. 

سریال The Witcher در اواخر سال 2019 توسط نتفلیکس پخش خواهد شد. همچنین فصل دوم این سریال هم ساخته می‌شود.

منبع متن: pardisgame