با این‌که تنها چند روز از انتشار بازی Marvel Ultimate Alliance 3 گذشته، اما گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که عملکرد این عنوان انحصاری بهتر از انتظارات بوده است. طبق توئیت جدید Benji-Sales، یکی از منابع داخلی صنعت بازی که به آمار فروش آمریکا دسترسی دارد، فروش فعلی Marvel Ultimate Alliance 3 بهتر از انتظارات […]

فروش اولیه‌ی بازی Marvel Ultimate Alliance 3 بیش‌تر از انتظارات بوده است

با این‌که تنها چند روز از انتشار بازی Marvel Ultimate Alliance 3 گذشته، اما گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که عملکرد این عنوان انحصاری بهتر از انتظارات بوده است.

طبق توئیت جدید Benji-Sales، یکی از منابع داخلی صنعت بازی که به آمار فروش آمریکا دسترسی دارد، فروش فعلی Marvel Ultimate Alliance 3 بهتر از انتظارات بوده است. به گفته‌ی این شخص، پس از Super Mario Maker 2 و New Super Mario Bros. U Deluxe، بازی  Marvel Ultimate Alliance 3 هم‌اکنون در مسیر تبدیل شدن به سومین عنوان برتر ۲۰۱۹ نینتدو سوییچ از نظر فروش اولیه قرار دارد. همچنین با توجه به عملکرد فعلی بازی، به نظر می‌رسد که ساخته‌ی جدید تیم نینجا (Team Ninja) عناوین تردپارتی نظیر Mortal Kombat 11 و Crash Team Racing Nitro-Fueled را نیز از نظر فروش اولیه پشت سر خواهد گذاشت.

عملکرد دو روز اول Marvel Ultimate Alliance 3 بشدت بیشتر از انتظاراتی که من از فروش بازی در آمریکا داشتم، بوده است. راستش را بخواهید، عملکرد پیش از انتشار بازی خیلی قوی نبود و من مطمئن نبودم که این عنوان چگونه در بازار عمل خواهد کرد.

فروش اولیه‌ی بازی واقعاً تحسین برانگیز است. ظاهراً نینتندو و مارول یک عنوان بسیار موفق را عرضه کرده‌اند.

با این‌که نسخه‌های بازی Marvel Ultimate Alliance 3 هم‌اکنون با سرعت بالایی به فروش می‌رسند، اما ممکن است در طی هفته‌های آینده شاهد افت فروش این عنوان باشیم. با این‌ حال، عملکرد این بازی انحصاری تاکنون بسیار خوب بوده است. خوشبختانه در طی چند روز آینده به آمار فروش بریتانیا نیز دسترسی پیدا خواهیم کرد. باید دید که آیا Marvel Ultimate Alliance 3 توانسته است تا بازگشتی باشکوه را برای این مجموعه‌ی قدیمی رقم بزند یا خیر.

بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa