در چند سال اخیر، استفاده‌ی شرکت‌های بزرگ صنعت بازی‌های ویدئویی از سرویس‌های اشتراکی بسیار زیاد شده و انتظار می‌رود این روند در آینده نیز گسترده‌تر شود. چندی پیش‌، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) سرویس اشتراکی یوپلی پلاس (Uplay Plus) را معرفی کرده است. آقای آلن کور (Alain Corre) کارگردان اجرایی از یوبی‌سافت، در مورد این سرویس توضیحاتی […]

یوبی‌سافت از ویژگی‌های سرویس یوپلی پلاس می‌گوید

در چند سال اخیر، استفاده‌ی شرکت‌های بزرگ صنعت بازی‌های ویدئویی از سرویس‌های اشتراکی بسیار زیاد شده و انتظار می‌رود این روند در آینده نیز گسترده‌تر شود. چندی پیش‌، شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) سرویس اشتراکی یوپلی پلاس (Uplay Plus) را معرفی کرده است. آقای آلن کور (Alain Corre) کارگردان اجرایی از یوبی‌سافت، در مورد این سرویس توضیحاتی ارائه داده است.

وی در گفتگو با وب‌سایت GameIndustry اشاره کرد که سرویس یوپلی پلاس را به عنوان یک راه برای بازی‌بازان می‌بیند تا به طور مستقیم با سازندگان در ارتباط باشند. در حالی که منظور وی به طور دقیق مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد به این نکته اشاره دارد که آقای کور فکر می‌کند که این سرویس به بازی‌بازان یک حلقه‌ی بازخورد مستقیم بین خودشان و سازندگان ایجاد می‌کند.

وی اظهار داشت:

سرویس اشتراکی ما، این امکان را برای طرفدارانمان فراهم می‌کند تا عناوین ما را بازی کنند و در عین حال می‌توانیم با آن‌ها صحبت کنیم. می‌توانیم آن‌ها را در دنیای خود نگه داریم، با آن‌ها بحث و گفتگو کنیم و با تشکر از نظرات و رفتار آن‌ها، می‌توانیم از آن بازخوردها برای توسعه‌ی بازی‌هایمان استفاده کنیم. هنگامی که ما کنترل این اکوسیستم خود را در دست داریم و همراه با آن هستیم، احساس می‌کنیم این سرویس برای طرفدارانمان مفید است. این دقیقا همان چیزی است که می‌خواهیم انجام دهیم؛ ما می‌خواهیم ارتباط و تعامل بیشتر با طرفداران داشته باشیم و به آنچه می‌خواهند و می‌گویند بیشتر گوش دهیم.

اغلب این سرویس‌ها از شرکت‌های بزرگ یک روشی هستند که مردم را تا جایی که امکان دارد، به عنوان متحد در اکوسیستم‌های این شرکت‌ها نگه داشته شوند. اما این برای اولین بار است که به طور آشکار راهی برای مردم به منظور خلق یک حلقه‌ی بازخورد به محصول ارائه شده است. یوبی‌سافت در نظر دارد تا این سرویس را در تاریخ ۱۲ شهریورماه سال جاری (۳ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه کند.

منبع متن: gamefa